He he.. Oransje truse. Det liker du? Fnate sin koffert har ikke glidelås, så ingen fare for at hans Hanes kommer snurrende rundt. En gang reiste jeg med Norwegian, det var skikkelig flaut det. Ellers klarer jeg ikke å komme på en pinlig historie på flyplassen, men jeg har blitt utelåst i en hotellgang i boxer og tank top da jeg forsøkte å rulle ut ett roomservice greie. Bra at de hadde telefon ved heisen og kjempebra at de sendte opp den dritfine snella for å åpne døra mi
Vel....Imagine my embarassement når du kommer på sjekkinn og skal reise uka etter...... Ja det har faktisk skjedd og det var min feil."Litt" i ørska troppa jeg opp på flyplassen i Tromsø for å reise hjem ei helg da jeg bodde der oppe,hadde avtalt med kompiser om et karsklag på kvelden og tjo hei..... Va'kke høy i hatten da jeg fikk høre "jammen du skal jo reise neste fredag....." og måtte ringe kompisene og si "Vi tar det neste helg"...
Innsjekk på JFK. Går bort til First Class innsjekken, ser at alle andre tror jeg har gått feil og går bestemt bort til damen som jobbet i Lufthansa-skranken. "Hvor skal du i dag?" - Jeg skal til New York "Ok, men hvor skal du i dag?" - JEG SKAL TIL NEW YORK! "Ok, men du er i New York nå... Hvor skal du hen i dag?" -(shit,shit,shit... Lufthansa, det er tyskland, FRA er en stor flyplass der) Jeg skal til Frankfurt! "Ok, do you travel a lot sir?"
Kan ikke ha vært SK 4414 siden går motsatt vei det er oddetall sørover. Har vært forskånet fra flaue opplevelser - eller så har jeg fortrengt dem....
Tror jeg ler meg ihjel! Jeg er jo dronningen av å "tryne an'", men har ikke tid til å skrive akkurat nå… Kommer senere! :-D Xxx.
Dette skjedde også meg etter en kombinasjon av litt jet lag + en fuktig kveld ute på "byen" i Bellingham. Fairhaven Village Inn er ikke akkurat et stort hotell, men det var så mange dører på rommet mitt at plutselig så "våknet" jeg opp ute i gangen i trusa (ingen beskyttelse i en tank top) når jeg egentlig skulle på toalettet... Da var det bare å luske seg ned til resepsjonen, som var ubemannet, og finne frem en telefon og ringe opp hotellet for å få tak i nattevakten. En lettere skremt dame kom meg så til unnsetning. Ikke supermorsomt akkurat der & da...