Privjet Fredag? Her er det mer Konnichiva Fredag. Sitter i møterommet og venter på å dra på Koreans Barbecue, Japanese style. Blir spennende. Er snøkaos her (les 3 mm og flurries), så de mener de må avlyse alle flybusser imorra. Spennende og ikke helt i henhold til min loggførte plan. Heldigvis har jeg funnet meg en KEISEI Electric Railway som back up Arrigato og Tarraaaa
Endelig fredag! Sitter å knoter i Excel og innser at også neste uke blir en uke uten flyvning I dag er det vist en sånn Amerikansk jippo dag, som heldigvis madammen ikke har sansen for, noe som passer meg helt utmerket Tør man håpe på noen norske medaljer i dag da? Ha en fortsatt super fredag
Endelig fredag ja! Skal bli godt med helg nå. Bare få unna arbeidsdagen først. Kald øl venter i kjøleskapet....
Gjemmekontoret har så langt i dag vært en fiasko... 15KM rett i dass, får håpe Jansrud kan redde dagen ellers blir det House of Cards resten av helgen i protest.
God ettermiddag fra Drammen! Endelig helg! Kun ca 30 min igjen av arbeidsdagen, så pakker jeg skreppa(les Tumi pc-veska) og drar hjemover. Bursdag i dag(tenk at jeg er 29 allerede) så det blir nok litt kake og champis i kveld! Ønsker alle en fortreffelig helg! Thomas
Morn fra LGA Moro å observere snøryddingen her. Det kjører en Dogde Ram med et lite brøyteskjær påmontert fram og tilbake mellom gatene. Snart går turen til Chicago OHare Grattis med dagen til Thomas!
Bååååing fra Tokyo. Heavy duty snøvær her, så det er problems. Flyet jeg bråbooket hjem imorgen er stri-forsinket, og jeg ville neppe rukket siste connection til Oslo. Det skjønte de heldigvis hos BA, så en innmari hyggelig dame booket meg om til morgenflyet fra Haneda isteden. Null prob, og jeg ville hjem. Det skjønte hun. Nå er eneste issue at jeg akkurat har skjenket salgsteamet i Tokyo til en besvimte i GT'en sin, og jeg skal ha 04.58 monorailen ut fra Hamamatschucho. Det er ingen spøk. Men vil man hjem så vil man hjem. Heldigvis har jeg akkurat vært nede og overtalt en av gutta i lobbyen til å selge meg paraplyen sin for 1000 Yen. Jeg føler meg som en vinner og satser på å sove ombord.
God eftan fra København. Gigantisk fyllesjuke i dag etter en middag på Teaterkafeen og treff med alt for gode dårlige venner som dro meg ned på Blaze helt til stengetid. Har ikke vært der på 10 år, men stedet har fortsatt et par gamle travere i baren og døra. Huffameg. Nå begynner man straks å reparere med brodern i København. Blir klassiks dansk på Restaurant Puk. Sjekka ut menyen og det ser bra ut. Litt skeptisk til denneØ Jau. God helg!
Så Tommy har vært på Hønsehuset. mohahahhahahaha Rævesovs er vel en ting. Hadde det vært Røvsovs hadde jeg vært mer skeptisk, så bare spis du. Anbefaler lunsj på Kafe Sorgenfri i morgen med høyt belagte danske smørrebrød. Nammenammenam!!
God fredag fra Oslo! Endelig en fridag... I kveld skal det bare drikkes øl og spilles playstation før jobbhelgen starter...
God kveld fra Trondheim. Her har man akkurat avslutta "SK917 har nettopp landet"....du snakker om hyggelig retro-gjensyn Nå er det derimot indretjeneste..... Ha ei riktig god natt
Oops ..... * OPERATIONAL FLIGHT INFO * BA 8 1 SA 15FEB NEXT INFO WILL BE AT 2330 ESTIMATED TIME OF DEPARTURE 0925