.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 28. mars 2014.

  1. .
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
    bern747, Twin Otter, Cecilie and 7 others like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra tarmac på TRD. Slot-restriksjoner inn til AMS og dermed litt venting. Godt satt i sete 6C på ERJ190. Ha en god fredag :)
     
    Fnate liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tenk når du kommer til EKTE Amerika. Da blir det panser.

    God morgen fra gulloungen på Osl.

    Her har man fått en halvtimes forsinkelse til Frankfurt, det tipper jeg de visste i går og de kunne absolutt fått det ut på wirene, for den ekstra halvtimen hadde jeg trengt i dag.

    Tranen i går aften før Mr Ex Palace Grill, Tony inviterte på sen vinsmaking på nye herlige Bon Lio. Der ble det panser vin, bachata, merengue og Julio til klokka var nærmere 2.

    Frokost i de nye Lufthansa MM kontorene i Frankfurt før man planter seg ned i en flat suite med United til Chicago og deretter videre til San Diego med AA. En time og 15 connection på ORD, så jeg håper ting går greit i dag.

    Partnermøte i Carlsbad i helga, skal bli godt å lade batteriene over dammen først.

    God helg!
     
    LN-FHU, SASlovah4evah and andyp like this.
  4. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen her au fra OSL gullstua. Skal ta snarveien til CPH via Gdansk :D
    Ser ut til å bli flott flyvær i dag iallefall!
     
    Twin Otter, LN-FHU and Fnate like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Bonjour fra de indre agderske bygder hvor man har vært i krigen i natt.
    Det ble noen få timer på øyet her på morgenquisten før det var i gang med de avsluttende oppgaver før man kan dra hjem litt tidlig i ettermiddag.
    Øllet ligger kaldt og godt i kjøleskapet og venter på meg, og i kveld skal det smake ekstra godt.

    God helg!
     
    LN-FHU and Fnate like this.
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Hyggelig middag med Tommy & Co igår. Det inkluderte alt fra Fernet Branca shots til mørbanka grevling.

    Nå er det jobb før det blir middag med søster i kveld.

    Easy: Almuen
     
    PCR, Islending, andyp and 3 others like this.
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Du skal være glad du dro når du gjorde.. ;)
     
    LN-FHU liker dette
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra London. Vinsmaking i går. 6 årganger Opus One. 1996 var helt episk god! Nå er det "please enjoy complimentary breakfast while we prepare your suite"...
     
    Jørgen, Bizflyer, andyp and 2 others like this.
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Twin Otter, PCR, andyp and 1 other person like this.
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God Lunsj Sola, da har en møtt hverdagen igjen. Startet dagen med å sette i gang et firma med noe arbeid hjemme før jeg tok turen til jobb. Det var ikke så ille å komme hit, under 50 uleste mail på to uker borte er jo ikke så galt og når en god del av disse var mail om "Lavsiktsoperasjoner iverksatt" og "Lavsiktsoperasjoner opphevet" så satt en plutselig igjen med bare 40 mail.
    Fantastisk vårvær i Stavanger i dag og det er fint at helgen er i emning.
    Ellers har jeg fått lastet inn over 1700 bilder/filmer fra turen som skal systematiseres i kveld.

    Ha en strålende dag alle sammen.
     
  11. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God dag BGO. Min andre tur til LHR med BA på kun håndbagasje billett. Og endte igjen opp med op up. Kan ikke annet enn klage. :D
     
  12. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Oslo. Solen skinner og helgen er her... I kveld blir det Fokker 100 til ZRH. Gleder meg til å krysse den av i boken. God helg!
     
  13. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Mother Fokker er fin den :) Har selv flydd den en del ganger med bla Austrian.
    Her sitter man å blomster ALENE i Gdansk Executive Lounge. Bartender som lager drinker (sitter selv å nipper til en GT) og det finnes mye annet å drikke på her. Ellers er det lite ordentlig å spise i, og polakkene er tydeligvis glad i godteri for dette minner om "Godisfabriken". Lokalene i både terminalen og loungen har ellers høy standard, dette føles ikke mye ut som øst-europa!
     
    Islending liker dette
  14. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Studentbyen. Været er strålende så passer fint at man hittil har brukt dagen med nesa begravd i Logisim før man nå straks setter kursen for Meny for helgens innsats. En joggetur ute i finværet frister en god del mer må jeg si.
     
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Og gratulerer med dagen til @PC Reithe som fyller tjueti år i dag! :D
     
  16. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra en ekte Almue - snilleste gutt på 25K LH491 til Frankfurt i ettermiddag. På vei mot Oslo for å avslutte prosjektet en har puslet med de siste 14 månedene - kunden er fornøyed med 28x for hver NOKde har investert i meg. April blir spennende - tilbringes på en annen øy med frivillig arbeid med fokus på CrowdFunding. Ha en fin dag
     
    PCR liker dette
  17. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Radisson Fisherman's Wharf i SFO

    Så var man Tjugotio som Cecile skrev :)

    Idag blir det Alcatraz och lite annan sightseeing och avslut med en bättre middag. Optiontown har också bekräftat 3 x upgrade på returen så det blir en behaglig hemresa.
    Ha en flott fredag(skväll)!
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ah! Litt rødvin i glasset. Har en weissbier stående på vent. Men ikke særlig lenge, hehe
    Ser det er kø inn mot Seoul nå:

    upload_2014-3-28_21-50-11.png

    Men skål da dere! Smackte extra godt i aften. T-11 nå!
     
  19. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, Montreal er jo myk overgang. De snakker europeisk, de oppfører seg ekstremfransk, de har europeiske måleenheter .... I tillegg ligner sedlene på Euro.

    G'aften fra et litt varmere område lenger sør ..Saft's People In Motion smyger seg oppover trappen .. Her har man baska seg trøytt gjennom Atlantas rushtrafikk etter å ha levert guttungen på Hartsfield. Nå sitter han ombord på Lufthansas A343 på vei til Hellas via Frankfurt. En uke ungefri blir greit. Selv skal man jobbe seg gjennom helgen .. En Shiner FM966 står foran meg. Nesten tom. Tar en til. Skål !!
     
  20. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Sist jeg sjekket var da fransk fortsatt europeisk? De er jo til og medlem i EU !!
     

Del denne siden