Dere gikk ikke alene når dere svarte, og riktig var det. Liverpool med sitt fantastiske RØDE fotballag, gode restauranter og museer, er riktig svar. Ballen sentres videre til @MadsVaHa
I nærheten er jo egentlig et relativt begrep, men jeg tror faktisk ikke engang en eiendomsmekler ville sagt at det var i nærheten. Du kommer nok fortest fram med fly derfra..
Tydeligvis vanskelig dette. Er et kjent sted etter hva jeg forstår, flott sted å være, men bildet er tatt fra en vinkel som ikke så enkelt kan googles.. Legg gjerne merke til hva som er i midten av bildet, helt øverst...
Feil kontinent... Hint: Det er en liten innsjø midt i en relativt stor by med flere millioner innbyggere.
Sørøst-Asia stemmer nok bedre, men hvilken by? Og når man har funnet ut hvilken by det er så er det sikkert lett å finne ut navnet på denne innsjøen/parken også om man bruker google maps (satelitt)
Det er verken Bangkok, Brisbane eller Hanoi. (Brisbane ligger vel ikke i sørøst-Asia heller ) Tenkte først å gi et hint om hvilken bygning man ser bak palmene, men da blir det alt for enkelt å google seg til svaret. Et annet hint jeg kan gi: Om man snur seg 180 grader vil man se en ballong.