Da sier jeg Niger-elven. Siden du ikke tillater kun navn på elv når jeg fikk lest det du skrev på nytt, så sier jeg at det er tatt ved deltaet i Ghana. Stedet sogakope, f.eks.
Hadde jeg vært Afrikans kanoekspert kunne jeg kanskje gjettet Det er ingen Mokoro som blir brukt i Okawango som ligger der iallfall. Har du noen hint om hva i bildet, som kan sette oss på sporet av hvilken elv og sted?
Er jo MF Vengsøy som ligger til kai der Søsterskipet til MF Kvaløy som trafikkerer ruten ut til øyen hvor min Mor og Far bor. Når denne erstattet MF Midøy ble det trøbbel https://www.banett.no/nyheter/article513568.ece. Siste ordinære rute for MF Midøy (Junior har kommentator sporet først på filmen) De måtte bygge om begge ferjene, siden MF Vengsøy skulle fungere som reserve ferje når MF Kvaløy var på service. Samtidig måtte de lage det litt dypere i havnen, siden MF Kvaløy traff bunnen på tur nr 2 til Ona Men etter noen mnd med prøving og feiling ordnet det seg. Dette ble en lang post bare for at MF Vengsøy lå til kai i Tromsø