Og RALM (Royal Association of LED-lamp Manufacturers) sin årlege demonstrasjon av kor mange LED-lampar ein kan drive med same energiforbruk som ein halogenlampe har?
Blackpool er det ikke, men denne byen ligger i samme verdensdel. Det er ballonger som lyser og disse ble sluppet til værs på et gitt tidspunkt for å feire et jubileum.
Kan det være Berlin og jubileet for fallet av muren noen år tilbake? Mener å ha sett en lyskunstgreie derfra ett sted..
Riktig @Trailingtwomike Ifm med 25 års jubileumet var det satt opp 15 km med slike stolper der muren tidligere stod.
Da ble det min tur @Petter B-C Kjører samme bilde, det er ikke skjærgården på sørlandet eller Kragerø.. Hvor er dette?
Vi er på Nordskot i Steigen, og enda mer spesifikt på Børge Ousland sin øy Mannshausen. I bakgrunnen ligger Naustholmen. Som en liten bonus, her er nabohyttene sett fra sjøen.
Bang on, for lett mao?!? Var du med på årets Vestfjordsseilas @Henrik ? Her er ett bilde fra oven for å oppmuntre de reiselystne
Var der i andre ærend, men høres ut som en seilas jeg skal klare å lure meg med på en gang! Fantastisk flott sted. Hvor finner vi denne parken?