Haukelifjell er stort da. Fra Wikipedia: «Haukelifjell er et fjellområde og en fjellovergang (riksvei) i Sør-Norge. Området ligger i Vinjekommune i Telemark og Odda kommune i Hordaland. Fjellområdet er delvis overlappende med Hardangervidda, og avgrenses av tettstedene Røldal i vest og Haukeligrend i øst.»
Det kan godt være, du vet når man blir gammel nok så har men glemt hvilken historie man fortalte i går. Så fortelles den neste dag og ler hjertelig. Sånn går nu dagan ..
Nå sier jeg ikke at det var du som postet bildet, men mener jeg har sett tilsvarende før her... Men jeg øver jo også på å bli gammel så kan være jeg har husket feil
Det er helt riktig! Da jeg var der lå det et annet sted enn det gjør nå (tror jeg), men interiøret er like fint. For øvrig en veldig morsom avveksling fra alt det andre i Las Vegas. Og et fint sted å rømme fra varmen og solen. Det er også en gift shop (selvfølgelig, Gene Simmons skal jo tjene penger på det meste), og DJ som spiller KISS uten stopp. Helt fantastisk, med andre ord.
Da er du på rett sted @holmen Traktorsjåføren glemte å sette på håndbrekket, så han satt heldigvis ikke i traktoren når den forsvant i vannet