Helt riktig x 2. Forstod aldri hvor de forskjellige vognene stoppet med Thalys på returen, men ellers bra Forøvrig en ganske fin by også.
OK, da tar vi en som er litt vanskelig (vil jeg tro). Noen som klarer å finne frem til hvor dette er?
Med det bilskiltet så var jeg trygg på det, greier imidlertid ikke å se hele, så da får noen andre slå til
Det er der skiltet kommer fra, men "byen" jeg er i er ikke Bitburg. Den er kjent for vann. Og sykling.
Amsterdam er også kjent for vann og sykling, det er riktig. Men feil. Syklingen skjer ikke i denne byen, men har en sammenheng med vannet.. på en måte. Og vannet, det drikkes.
Jepp! Bildet er tatt fra et bakeri hvor jeg spiser frokost når jeg er i Gerolstein, og dit drar jeg for å tatovere meg. Litt langt å reise, men det blir poeng av slikt!
Langt å reise=Gøy å reise. Kjempe fint område, har vært mye i Trier Cochem og rundt der. Masse øl og ikke minst vinkultur.
Jeg var tydeligvis ikke god nok på å lese hele tråden, men prøver med denne. Burde ikke være så vanskelig for lokale og kunne like gjerne vært postet i "post din (hotell)utsikt-akkurat nå "