Vi leide ikke rom. For her er det strenge regler for hvem som går på hvilket soverom. Men stedet har eget såpekokeri og lager etter sigende gode sjokolade også....
...og bue- og leirdueskyting. Og golfbana skal vere godt stelt seiest det. Mulig eg burde ta med tweedjakka og paraplyen, og ta turen ein dag.
Mere nøyaktighet er jeg usikker på, men tipper dette har med din nåværende reise å gjøre? Men skjønte det var Ireland utfra flagget Edit: etter litt research så kan dette være Ashford Castle nær reisebyen din Galway? Føler det blir litt feil å vinne på Irland Og Irland skal utforskes ihvertfall i 2021 og kanskje litt før
Du nærmer deg, det er altså et slags slott på et hvis. Og det er ikke så hakkandes langt fra Galway heller....
Ta gjerne med helikoptret ditt også, de har landingsplass. Ellers passer både en Range Rover eller passende sportsbil til lommeboka du trenger her..... Vi sjekket og regnet ut antall biffmiddager og designerøl og kom fram til at det ble endel mat og drikke....
Må vel være ganske så nær og siden det har vært stille her i 24t så erklærer jeg meg for å bære stafettpinnen videre Noen som klarer å se hvor dette huset er opp ned engang?
Now mer spesifikk klarer jeg ikke å være, da jeg gjettet vilt i første omgang. Noen andre må hjelpe til!