Tenkte egentlig på bukta et hakk lenger opp mot Palma, men samma det. Neste gjetting (siden det minner litt om når jeg var der) Estepona, på fastlandet mellom Puerto Banuz og Gibraltar, for å si det ganske upresist
No byrjar du verkeleg nærme deg Korrekt at me skal til fastlandet, men det er ikkje mellom Puerto Banuz og Gibraltar.
Bingo! Då er din tur @Are Tenkte folk kom til og ta denne kjappare, Cadiz er triveleg by. Spesielt gamle byen er sjarmerande.
Skulle gjerne tatt turen ditt, men har ennå ikke fått sjansen dessverre. Har stoppet ved Gibraltar og reist nordover igjen.. Så en ny oppgave, hvor finner man denne utsikten? Og hva er det man ser?
Mr RoadKing har nok sett litt på reisehistorikken min og har kommet til riktig land, så vi nærmer oss, men er ikke helt i mål ennå.
Bingo! Siste dagen i Costa Rica før avreise hjem til Norge var vi der oppe, relativt grei avstand til flyplassen, så anbefales for alle som er der og har en dag til overs
Ikke nødvendigvis... Jeg hadde et kvarter til overs nå på morgenen og googlet litt. Den designen på Apollinaris' Vio-glassflaske tror jeg ikke finnes veldig langt utenfor Tyskland. Krukka som telyset står i, er fra et fransk teselskap; Mariage Fréres. Mariage Fréres har 5 offisielle tesalonger i Paris, og det mest lovende; hotel Le Meurice sin bar, lignet dessverre ikke på bildene. Dessuten ville nok ikke et så upscale hotell brukt teselskapets krukker på en slik måte, eller servert coca-cola-eid flaskevann. Da står det mellom et eller annet sted i Paris, evt. whatever by i Tyskland. Mitt første forslag er Frankfurt. EDIT: (am Main)