Hele fornøyelsesparken ble bygd av/under samme styresmakt, men ligger på et annet sted. Et sted der man i teori ikke trenger Geigerteller.
Seksi, Tsjska Ultras... Greit å kunne kyrillisk! Sofia? Gir den videre til første og beste som vil ha om jeg har rett
Trodde først det var Spreepark Berlin jeg også, men det er noen ting som ikke stemmer. Kan det være Elektrenai i Litauen?
Det er Elektrenai! Parken (eller det som sto igjen) skulle bli revet i august 2020, som er rett etter at jeg besøkte det.
Etter nøye gransking har eg lyst til å prøve meg. Det ser nemleg ut til at det ligg eit hurtigruteskip ved kaia. Den store bygninga trur eg huser Kimek. Ergo burde vi vere i Kirkenes. Trur eg. Biletet må i så fall vere tatt frå Jakobsnessida, men jaggu om eg er kar om å finne ut av om eg er på rett spor... Tvilen nagar!
DING DING DING. Se det var vel ikke så vanskelig vel QUOTE="Kristian, post: 370556, member: 1661"]Biletet må i så fall vere tatt frå Jakobsnessida,![/QUOTE] Stemmer også på en prikk. Masse bonuspoeng til deg. Din tur
Det er ikkje så lett å slå på augo... Eg avskreiv nemleg Kirkenes då du først la ut biletet, men ved nærmare gransking i dag såg ting meir kjent ut
Til neste bilete følgjer eit tredelt spørsmål: – A) Kvar står denne folkemengda? – B) Kvifor var alle desse folka samla? – C) Kva song stod absolutt alle og song? Om ingen finn svaret på B og C innan rimeleg tid går sjølvsagt sigeren til den første som finn svaret på spørsmål A
De står i kø for å bli testet for Covid-19 ....alle har kjent symptomer ... @drsyk står for testingen
Endre trådnavn til «kor, kvifor og kva ....« (Uten ansvar for elendig new-norweagian side-measurement....)