Det er riktig land, men ikke riktig sted. Hvis ingen løsning er kommet før kl 20:00, da kommer det et hint.
Her er ett hint fra oven. Bilde er tatt ved den grå rundingen på bilde. Ekstra hint: Kjent tennis spiller har tilhørighet i nærheten, å dukker noen ganger opp på en bakgårsbar ca 100 m unna der hvor bilde er tatt.
f...... Begynte 20:09... og skjønte at det måtte være Palma, har saumfart kysten og fant det Skulle fulgt med tiden her altså...
Her er det snakk om målfoto gutter Det er vanskelig å avgjøre men @ccurrahee gjettet Alcudia, og det er strengt tatt nærme nok! @Are jeg vet ikke helt hvor grensen mellom Alcudia og Port de Alcudia er, dette er veldig i grenseland. Port de Alcudia på høyre og Alcudia på venstre. Kan ikke dere ta stein, saks og papir dere i mellom Men hvis vi ser på motivet så er det av Alculdia, så @ccurrahee er nok vinner av denne
Det hjelper lite, har googlet alle Air North sine ordinære destinasjoner + charter destinasjoner og finner ikke noen med den tanken bak terminalen
Tennant Creek er helt riktig. Og hvis noen lurer på hvordan skranken på innsjekk ser ut der så ser den sånn ut :
Hvordan, ut fra dette bildet, uten å vite destinasjonen, kan man se at det er Air North som er selskapet???
I vinduet ser man speilbilde av fly logoen @RoadKing, Men jeg tok litt feil der, trodde det var Air North i Canada. Men det stemte ikke. Det var et selskap som heter airnorth i Australia
Det ligner veldig på et område med fine gåturer utenfor Taipei på Taiwan. Men jeg tror det er Japan/Taiwan/Kina. nærmere en det må jeg tenke mer.