ser ut som @Eddie47 slo deg akkurat @chipcampden. Som forøvrig er en fin by å besøke for bading eller elvetur på Volga. Din tur @Eddie47
Ok .. går du opp på toppen av forhøyningen du ser midt på bildet, så ser du flytende rød lava som spruter litt og det kommer røyk opp .. Det er sti opp til toppen
Du vet jo at du har rett, trodde du var i dvale .. https://www.google.no/maps/place/Pi...2!3d-21.2188889!4d55.7019444!5m1!1e4?hl=nb-no
Dvale er nok å dra det litt langt, men at jeg ikke er så aktiv på forumet i covid-tider er nok helt korrekt. Kan vel si at jeg har tre ganger så stor belastning på jobb som normalt, så jeg må si jeg blir regelrett rasende hver gang jeg leser "nå som vi har så mye tid å bruke" artikler. Det er vel riktignok ikke så mange av de lenger men ... (off-topic rant over) Jeg har jo lenge hatt lyst til å ta turen til Reunion, men jeg ser ikke at det kommer til å materialisere seg på en stund ennå dessverre... Men en dag Eddie! En dag!! Uansett, nytt bilde; hvor har jeg vært og tatt dette bildet ?
Kvalifisert gjetting dette kanskje? Det er forsåvidt riktig, men jeg synes kanskje at det ikke er spesifikt nok til å kvalifisere som en seier her..