Ja, det er jo forsåvidt riktig, og enkelt å finne med bildesøk på Google. Men tror jeg må ha litt mer enn det altså.
Da snakker vi ørken øst fra LAX som faktisk lå på lista for mulighet steder samme tur som den famøse tissingen på Hoover dam. Men reisen gikk altså lenger nord en til verdens sentrum. Det er vel egentlig bare en laget attraksjon, fordi en kan. Men det kan jo være gøy nok i blant.
Geografien er ikke helt på nett, og det jeg lurer på er hva det er bilde av. (Felicity er riktig, men det kan ikke kalles øst for LAX..)
Sør øst omtrent? Det er skal en tro internettet en liten del av Eiffeltårnet. Og altså en rusten trapp.
Joda, det er sørøst for LAX. Mer naturlig å si at det er på grensen mellom California, Arizona og Mexico da.. Og helt riktig, det er en del av Eiffeltårnet. Og en rusten trapp.
Det fremstår litt som den perfekte unnskyldningen for å befinne seg så nærme grensen til Mexico som turist.
Akkurat det kommer du ikke så veldig nærme. Men hvis du drar på grensen mot Tijuana, så kan du drikke kaffe på Starbucks omtrent 10 meter fra grensen. Men, jeg ville heller gått over grensen til Tecate, mye enklere, og hyggeligere by.