Norge ! Edit: dægern mei. Feilkobling fra undertegnede. Trodde det var Vestfold. Det er I Karlstad traktene ved Vänern. Feil hytte med krepselag.
Du får den godkjent. Det er Picassoskulpturen utenfor Kristinehamn som er avbildet. Konstruert av norske Carl Nesjar.
Da tar jeg meg friheten til å legge ut en artig sak fra mitt arkiv. Hvor har jeg vært og knipset dette flotte blomsteroppsettet?
Tror vel dere tar feil begge to.. Om jeg ikke husker feil er bildet tatt fra et torg som ikke er i New York.
Jeg vil tro at torget er i vesteuropa et sted. Uten at bildet roper med hint og informasjon ( som jeg ser i alle fall).
Her har du nok vært på Lech Poznan kamp. Eller eventuelt bare i Poznan, men rart å dra dit uten å gå på kamp egentlig.
Riktig at jeg har vært i Poznan, selv uten å være på kamp.. Skulle på ferie i den retningen og i Poznan er det en audigirkasse-spesialist som overhaler kasser for 30% av prisen i Norge... Så når jeg var dum nok til å kjøpe en A8 engang i tiden var en av de mange gleder ved å ha bilen å veldig ofte sette den på verksted og blø titusenvis av kroner hver gang..
Poznan har vel alltid vært en handelsby med et visst behov for å fjonge seg, så er vel verdt et besøk Anyway, I digress. Vi kan jo fortsette med gamle bygninger: