Den tok av 14.35 fra OSL. Kom akkurat over Skagen, så rett over København, over Østersjøen og inn over Polen. Kl 15.50 var den over nord i Polen et sted? Var du i nærheten av Szczezin?
Austlandet er ikke dårlig tippet, hadde jo egentlig vært artig med en rute FDE-IST. FDE er en fin flyplass, hadde faktisk min første flyvning noensinne FBU-FDE med WF for å besøke en tidligere kjærlighet i livet! Hva het det nattmat stedet over gaten for hotellet? Var det Treskeværket det het i kjellern på Scandic? Flyet ble litt forsinket fra OSL, så det var over Norge når bilde ble tatt!
Kl 15:50 var flyet over Groruddalen .. Flyet var 1 time og 11 min forsinket fra OSL og etter 4-5 min var det over omtrent Grorud Senter ..
Jeg er utenbys nå @Eddie47, ser på FR24 at bilde ble tatt ca når flyet var over Esso på Kjeller. Spørsmålet er hvor jeg tok bilde fra?
Kløfta er igen dum ide, men ett lite stykke unna svaret. Jeg passerte Hauger Golfklubb på vei hit, stoppet innom Momo Sushi og plukket opp litt mat, Bestilte nr 21 og 29 på menyen. Første gang jeg har handlet mat der, Nr 21 var fritert hummerfilet, avokado, toppet med laks sjøgress og lakserogn, chilimayo, teriyakisaus det var en høydare! Etter å ha plukket opp maten, ble det en tur ut på E6 nordover. PS. @Eddie47 det er 9207 meter fra Kjeller til Grorud i luftlinje
Hvor lang tid bruker et fly på 9207 meter når du står på bakken og ser flyet over tretoppene? Du er på Skjedsmokorset.
Haha, ja eg hugsar du sa det på IF-treffet i januar (?) 2020. Det er ein fin flyplass ja. Slår alt av store flyplassar ned i støvlane når det gjeld kø i sikkerheitskontrollen, boardingtid, ventetid på bagasje etc. Der har OSL noko å lære. Du får komme opp neste gong vi skal ha IF-treff her
Tampen brenner, men det er ikke langs rv 120 Dette skiltet står nede i veien. Trenger ikke eksakt veinavn, det holder med område.
Nærmere er det nesten ikke å komme før du skal ha etasjen også .. og fortsatt heter det Skjedsmokorset
Selvsagt er det Montreal, og her finnes nøyaktig adresse: https://artpublicmontreal.ca/oeuvre/les-chuchoteuses/ 74 Rue Marie-Morin, Montréal, QC H2Y 2Y1, Canada