Ettersom vi ikke kjenner deg @mrhaakon så er det vanskelig å vite. Men vi kan jo bare gjette at du liker å fly og noen av de som liker å fly liker også å se på fly.. Så da er det nok Sint Marteen.
Godt poeng @Are Jeg var på ferie i karibien. En liten øy med stor by. Mener å huske at øya kunne ta i mot 7-8 cruiseskip samtidig
25 km/t er litt lite, men 25 mph er en realistisk fart for en mindre transportvei gjennom et bysentrum. Siden det er særdeles få land som ikke bruker det metriske systemet, så slår jeg et slag for den delvis amerikanske øyen Puerto Rico, og for å gjette på by tipper jeg San Juan, fordi det er den største byen og har en cruisehavn.
Det stemmer med mph. Men som du sikkert også ser på bilde. De kjører på feil side av veien. Og vi snakker ikke sør.
Nope. Husker at det var ganske mye styr den gangen jeg var der. De hadde fått inn masse kinesiske investeringer, blant annet på et hotell som skulle gi ganske mange arbeidsplasser (men de ansatte bare kinesere)
Hmm.. Nå har jeg brukt alt for mye tid på dette. Men jeg tror det må være Bahamas. Kan ikke finne disse fartsskiltene på bakken, men alt annet stemmer. Liten øy, stor by, mye kinesiske investeringer, plass til mange cruisebåter, venstrekjøring og ikke metrisk system.. Og ikke minst, de har enveiskjørte gater med to filer..
Det er SAS sin businesslounge i Oslo. Menhusk at kun den som klarer å finne riktig svar på foregående bilde får poste nytt bilde.