Bill Kill

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av markus, 13. april 2021.

  1. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,283
    Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Det gikk bra i to runder, tredje betaling er avvist selv om jeg har nok disponibelt ifølge appen.
    Kundeservice i chatten sier jeg har nådd en spend limit? Og at jeg bør ringe kundeservice.
    Har prøvd å få økt kredittrammen men er selvfølgelig ikke gått mer enn 6 måneder siden sist så fikk avslag. Får se hva de sier på telefon når de åpner :confused:
     
  2. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,283
    Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Så Amex tlf sier at man kan kun fylle opp kortet to ganger i løpet av en måned, så sier det stopp. Men man om ca 5 dager skal det være mulig å bruke kortet igjen.
    Hva gjør bill kill med fakturaen i mellomtiden? Den ligger fortsatt til forfall i appen. Vil den fortsette å prøve helt til transaksjonen går igjennom om noen dager?
     
  3. zerocool

    zerocool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som har lagt inn betaling i BillKill app i dag, og er blitt trukket? Jeg har lagt inn skattekrav i dag men fortsatt ikke trekk fra amex kortet..
     
  4. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,283
    Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Har et trekk som feilet i går fordi pengene ble synlige på kortet først sent på kvelden. Står fortsatt at det er feilet, uten nye forsøk på trekk i dag.
     
  5. zerocool

    zerocool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Har en betaling i BillKill som fortsatt står som «betales i dag» siden fredag.. og det skjer ikke noe.. noen som har opplevd det samme?
     
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,287
    Likes mottatt:
    75,538
    Bonuspoeng:
    293
    Siden det er helg, så står den nok sånn til i morgen.
     
  7. zerocool

    zerocool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Sikker? Forrige uke gikk det gjennom på en lørdag og søndag men ja… håpe det går gjennom imorgen
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,287
    Likes mottatt:
    75,538
    Bonuspoeng:
    293
    Er ikke sikker på noe som helst. Og en god huskeregel er uansett å betale regningene i god tid, så de ikke går over dato fordi Bill Kill er treige.
     
    paron liker dette
  9. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,342
    Likes mottatt:
    2,095
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, og så lenge man er i samme fakturaperiode så har det heller ingen kostnad. Jeg betaler alt enten 2. eller ca. 16. hver mnd.
     
  10. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    836
    Likes mottatt:
    1,264
    Bonuspoeng:
    93
    Opplever det samme. En som har stått som betales i dag siden lørdag morgen
     
  11. zerocool

    zerocool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Godt å høre jeg er ikke alene. Vente spent imårå
     
  12. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,283
    Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Ny dag, nye muligheter. Håper fredagens og dagens transaksjon blir kjørt i dag. Men usikker på om jeg har overbelastet Amex kortet mitt med sine stakkerslige 20k kreditt :rolleyes:
     
  13. zerocool

    zerocool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Ikke trekk enda.. har sendt en mail til BillKill.
     
  14. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    836
    Likes mottatt:
    1,264
    Bonuspoeng:
    93
    Samme. Gi en lyd om du får noe svar :)
     
  15. zerocool

    zerocool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Ikke fått svar enda. La inn en vanlig e-faktura til betaling men ingen trekk.. så det er tydeligvis noe her..
     
  16. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    836
    Likes mottatt:
    1,264
    Bonuspoeng:
    93
    Nå gikk de betalingene i helgen gjennom for meg. Står som betalt i går
     
  17. zerocool

    zerocool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Så bra.. merkelig ingenting skjer hos meg..
     
  18. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,283
    Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her, fikk du noe svar på mail?
     
  19. zerocool

    zerocool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Ikke fått noe svar enda..
     
  20. zerocool

    zerocool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Fått svar nå:

    Hei,

    Vi opplever forsinkelser med transaksjoner, både ved trekk av kort og remittering, som startet i helgen og fortsatt pågår i dag. Dersom du ser at fakturaer ikke er trukket ennå, skyldes dette den pågående forsinkelsen.
    Årsaken er uvanlig høy trafikk. Systemet jobber med å behandle betalingene fortløpende i rekkefølge etter dato. Vi ber alle brukere beregne noen ekstra dager før alt er oppdatert.

    Vi beklager ulempen.
     

Del denne siden