Jeg sutrer ikke men vurderer bare dette fra mitt ståsted. Det har hvert stadige forsinkelser og utsettelser. Den siste uttalelsen her fra selskapet om at det er èn enkelt ansatt i amex systemet, som er meget stort. Som da skal være gud og den eneste som kan fikse dette "problemet". Ja, den er jeg meget tvilende til. Når de for relativt kort tid siden sa "Hele it-avdelingen i amex jobbet med dette problemet". Hvordan henger dette i hop? Dette tilter kanskje i retning av at det er et bill-kill problem og ikke amex?
Tror noen av dere at norgesgruppen hadde godtatt en teknisk shutdown av amex i flere måneder (eller amex selv)? Jeg tror svaret på det er aldri i verden fra begge parter.
Det hadde blitt rettet raskt.
Jeg vet ingenting og er ikke innenfor.
Du har helt rett enten går det bra eller i dass. Jeg håper dette ordner seg til slutt.
Forøvrig henviser jeg bare til offentlig informasjon og har vist til kilder på sitatene mine.
Kommentar til amex er katastrofe: Dette er jeg ikke enig i. Har hatt kortet siden de selv lanserte sine egne i 2018 og har hvert meget fornøyd. Servicen har hvert stort sett upåklagelig. Det eneste som har irritert meg er CT-telleren men den er nå oppe igjen.
Men det å begynne å diskutere amex isolert her vil være en avsporing av tråden og jeg ønsker ikke bidra til det.
Det må være lov å diskutere saken, hva ellers skal man ha et forum for.
Last edited: 28. juni 2021