Jeg vurderer det samme, å selge en ct + inntil 240k poeng. Hva ble dette solgt for? Kan godt svare meg i PM den som vet. (ps. jeg tar ingen bud på dette nå)
Hei. Jeg har en CT som jeg dessverre ikke får brukt selv i år. Om du ikke har fått kjøpt så kan du kjøpe hos meg
Ja beklager jeg skulle skrevet det også. Jeg bruker kortene aktivt på jobb så jeg har 645 352 poeng tilgjengelig
Hei, jeg har en CT billett som utløper 31.12.2018, og som jeg dessverre innser blir vanskelig å få brukt på en like eksotisk måte som jeg opprinnelig hadde forhåpninger om.. Med to små barn hjemme og begge voksne i full jobb blir det vanskelig å få til i hverdagskaoset.. Er ny på forumet her, og skjønner at ikke alle er overentusiastiske for denne type salg. Beklager i så fall på forhånd til dere. Men hvis det er noen som er interesserte i å kjøpe en CT så si gjerne fra via PM. Har også i overkant av 200,000 EB poeng som kan selges (helvis eller delvis) dersom det er av interesse. Hører fra dere.
Sitter i samme båt som trådstarter her. Uten å forsøke å kuppe tråden så send gjerne et tilbud på CT og poeng.
Er interessert i CT med poeng rundt 150-180k........ PM om du har noe å tilby. Skal reise til Brisbane i november og sliter med å komme i mål selv. Kan eventuelt gjøre byttedeal med CT for 2019 og tilsvarende poeng, da jeg kommer i mål i desember eller noe..
Jeg har CT med opptil 240.000 poeng til salgs. Denne ble opptjent i fjor så må vel bookes før januar 2019? Send pm ved interesse.
Jeg har en Star Alliance CT pluss 222.000 poeng til salgs, da vi skal bygge på huset og er i spare modus. 20.622 poeng er grunnpoeng CT er tjent opp i 2018. Gi bud på PM EDIT: Solgt!