Er det noen som fortsatt har en CT som går ut den 15 januar? hvis ja send meg en PM eller skriv her. takk
@Are: Kunne du ikke dratt den posten ut i en egen tråd? Hadde vært morro å fått litt diskusjon rundt livsprosjektet ditt, og bra med input for de som nærmer seg 500k EB + 2 CT territorium. Selv familiefedre og -mødre... Hvor(dan) knytter du forresten sammen de T/R billettene, for oss som må ha ting inn med teskje?
Kjøper kan helt greit bestille selv. Selger trenger ikke være involvert i det heletatt, utenom å gi pin-kode til CT og sitt EBnr.
Her kan du endre denne pin-koden: https://www.sas.se/en/help-and-contact/faq/eurobonus/how-do-i-change-my-security-code/
Har moglegens ein CT til overs med ein del poeng til sals, så gje meg eit godt bud på PM, så skal eg vurdere det
Vurderer sterkt salg av 1 CT med Star Alliance med bestillingsdato senest februar 2020). Har 240 000 poeng tilgjengelig. Har også SAS premium med høyeste nivå. Barn venter og kommer ikke til å prioritere langtur. Kom gjerne med bud på PM. Skatter/avgifter/gebyrer kommer i tillegg til bud. Kan møtes i Bergen og evt skrive kontrakt.
Hei, Da skal storfamilien på tur og vi ønsker å kjøpe en CT med 165.000 poeng. Vi kan betale 20.000,- for dette. Send PM om du vil selge eller for ytterligere info.
På jakt etter CT inkl 175.000 eller 225.000 poeng. 10øre/poeng inkl CT. Send PM om du sitter på dette og ønsker en kjapp og ryddig handel.
Hei. Har en CT og ca 250.000 poeng som vurderes solgt da det er få spennende zika områder å få brukt CT på for min del i år. Får selvfølgelig brukt den, så kommer ikke til å selge til noen skampris, men ved fair pris tenker jeg at det er like greit å la det gå. Send gjerne PM ved interesse.
Har 300.000 poeng + 1 CT, som vurderes solgt til riktig pris. Kontrakt kan inngås for å sikre begge parter. Bud på PM.
Vi har kjøpt oss oppussingsprosjekt i Trønderhovedstaden og vår planlagte tur til Australia i 2020 legges nå på is. CT med gyldighet 14.01.2020 (må bestilles innen da, kan reise i hele 2020) og inntil 300 000 poeng selges med tungt hjerte :/ PM for bud N