For å unngå jalla flytider med Iberia på vei til LPA (enten veldig tidlig/sent) fant jeg en passende tur via Booking.com. Neste fly var derfor 13.25 dagen etter.
Ikke min flyutsikt, men utsikten til datteren min. Dette er fra begynnelsen av desember. Hun skulle fra Trondheim til Sandnessjøen med WF732 og mellomlanding i Namsos. Det var én plass for lite på flyet, men pilotene sjekket passasjerlisten og fant ut at hun var den eneste med gullstatus og sikkert flyvant. Hun ble derfor spurt om hun ville sitte på klappstol i cockpit under turen, noe de ellers aldri gjør iflg piloten, men da slapp de å sette igjen en passasjer. Hun er enda mer flynerd enn meg, så dette var en once in a lifetime experience! De forklarte alt mulig underveis. Da hun spurte om hva som var drømmeflyet å fly om de kunne velge på øverste hylle, var svaret unisont fra begge pilotene: DETTE flyet! De sa at det vi skal gjøre nå er det ikke mange andre fly som klarer, før de landet i full storm med over 25 m/s på SSJ. Sykt misunnelig, men glad på hennes vegne for at hun fikk opplevelsen