Avreise fra: BGO Destinasjon: SEA/LAX Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw Antall poeng brukt: 390.000 Skatter & avgifter (per person): Ca 2700kr per pers (inkl fee) Antall reisende: 2 voksne + 1 Barn Reisen finner sted i: April 2025 Booket: Desember 2024 Flyvninger: BGO-AMS / KL / Business AMS-LHR / KL / Business LHR-SEA /VS / Business / A330-900 Neo LAX-LHR /VS / Business / A350-1000 LHR-OSL / SK / Plus OSL-BGO / SK / Plus Sannsynligvis den mest effektive award-bookingen jeg har gjort, så til tross for dårlig tilgjengelighet har hvertfall SAS klart å få på plass skikkelige agenter på VIP-linjen sin. Fant ikke de optimale reisedatoene grunnet dårlig tilgjengelighet t/r LHR, men satser på at det kan endres senere. Valgte også bare å cashe ut poeng nå i håp om at SAS IT får fikset problemene rundt bruk av CT på flere enn 2 pers, så worst case får jeg splitte den nærmere avreise. Blir sikkert en endring eller to før den tid også og da er det enklere å gjøre det på én PNR. Nå består spenningen i dollarkurs og hva Trump har funnet på innen april
Flyselskap: KQ Klasse: Eco Avreise: ABJ Destinasjon: KGL Enveis, T/R, Open Jaw: T/R Antall poeng brukt: 25,000 Skatter og avgifter: 1,982,- kr Antall reisende: 1 voksen Reisen finner sted i: September 2025 Booket: Desember 2024 Flyvninger: ABJ-NBO | KQ | 738 NBO-KGL | KQ | 190 KGL-NBO | KQ | 190 NBO-ABJ | KQ | 738 Kommentar: Årets siste booking blir også min første rene bonusreise i økonomi, men med revtix til 9-10 lapper så er dette god verdi. Det flys uansett ikke lie-flat på ABJ-NBO, så forskjellen er ikke så stor. Sykkel-VM arrangeres for første gang i Afrika, og da har man en god unnskyldning til å reise til Kigali og Rwanda. Mulig det blir justert om jeg finner ut at jeg vil reise innom Burundi og Uganda når jeg først er i området. Får legge inn mitt gullkort hos KQ i bookingen og se om det hjelper på upgrades.
Avreise fra: OSL Destinasjon: KIX Enveis, T/R, Open Jaw: T/R Antall poeng brukt: 82.500 + CT Skatter & avgifter (per person): Kr 1849 Antall reisende: 1 voksen Reisen finner sted i: Desember 2025 Booket: Desember 2024 Flyvninger: OSL-AMS / KL / Business AMS-KIX / KL / Business KIX-AMS /KL / Business AMS-OSL /KL / Business