EB-børsen. Kjøp, salg og bytte av ekstrapoeng. Og kun poeng.

Tråd i 'Kjøp og salg av poeng' startet av Brunello, 09. des 2017.

1. JonathanI

JonathanI Medlem

Likes mottatt:
    273
    Bonuspoeng:
    53
    Interessert i å kjøpe 78 000 poeng, 8 øre per poeng, du kan gjøre bestillingen om du vil. Ta kontakt.

2. Thunder

Thunder Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Selger 1000 trumfpoeng. x1,3.
    Kan selge mer hvis første handel er bra.
    Send pm.

Edit: Solgt

Last edited: 23. febr 2024
  3. alfa

alfa Medlem

Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    18
    Hei, ønsker å kjøpe 23.000 Eurobonus-poeng. Ønsker å få dem til min Eurobonus-konto, så da må det kanskje gjøres med Trumf?

4. RedChili

RedChili Nytt Medlem

Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har ikke vært inne på denne tråden på en god stund, men jeg undres på om folk virkelig får solgt til de aktuelle prisene som jeg ser i denne tråden nå som det er så ekstremt billig å "kjøpe" EuroBonus-poeng via bind og bleier på Kiwi?

Denne helgen er det dobbel-poeng kampanje på MasterCard, så hvis man har et MasterCard premium, kan man denne helgen kjøpe bind og bleier på Kiwi for 141,84 kroner og få 1000 EuroBonus-poeng. Da har man kreditt til slutten av neste måned, og man har bind/bleier som man kan bruke, gi bort eller selge for en billig penge. Hvis man selger bleiene videre til venner og kjente med 90% rabatt, er kostnaden nede i 127,66 kroner per 1000 poeng, dvs. billigere enn å kjøpe Trumf fra en ukjent person til 1,3, og mye billigere enn å kjøpe EuroBonus-poeng for 10 øre pluss gebyr på 5 øre per poeng.

Cumulus, Netrom, AirMags and 9 others like this.
  5. Rohass

Rohass Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,100
    Bonuspoeng:
    93
    Alt er vel mulig om man bare tar jobben, men jeg personlig hadde vel ikke orket å handle inn, lagre og prøve selge unna noen hundre pakker bleier etc. siden et typisk poeng kjøp / salg fort handler om 100 - 200.000 poeng
    Tror nok også de fleste som kjøper poeng for 9-10 øre skipper å overføre til egen konto, og da sparer de 5 siste gebyr ørene. Realiteten blir vel da at om man kjøper 165.000 poeng direkte av noen & booker så har man jo en full business t/r til sør Asia eller Amerika for 15-17.000 kr...og det er vel en svært god deal, spesielt om man får med en CT for noen få lapper ekstra som ofte er tilfelle & kan doble verdien.

Last edited: 22. febr 2024
  6. RedChili

RedChili Nytt Medlem

Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har inntrykk av at de fleste har mellom 800-4000 Trumf-kroner å selge, så hvis mitt inntrykk er rett, kan et typisk salg umulig være over 100.000 poeng. For å få 8000 EB-poeng holder det å kjøpe bind/bleier for 1135 kroner med MasterCard premium denne helgen.

milehigh liker dette
  7. pepperminte

pepperminte Medlem

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    43
    Enig at prisen kan være litt høy, men det er ikke såååå enkelt dette med bleier/bind. Jeg og en venninna var hos Kiwi og kjøpt rundt 1500kr av bleier for to babyshower, og ble spurt i kassa om dette var til privat bruk, han sa ikke noe mer etter jeg sagt at det var gave til to babyshowers, så vet ikke om han var bare nysgjerrig eller om de har faktisk rutiner møt bleieflipping. Men de hadde kanskje reagert hvis man skal kjøpe 5000kr av bleier liksom.

eventyrer liker dette
  8. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    792
    Bonuspoeng:
    93
    Tilbud i butikker er ofte merket med liten skrift "kun til private husholdninger".
    Dette for å forhindre att lokal butikken på andre siden av gata kjøper opp allt,da kampanjepriser ofte er billigere en innkjøpspriser.
    Så du kan egentilg ikke kjøpe ubegrenset så mye du har lyst til hvist butikken sier nei.

pepperminte liker dette
  9. alfa

alfa Medlem

Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    18
    Hei, er fortsatt interessert i å kjøpe poeng, men trenger nå kun 5000 poeng. Ta kontakt hvis noen har 500 Trumf å selge som kan voerføres til min Eurobonus.

10. mazot

mazot Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Selger trumf poeng har over 10000 1,25 pm

11. sunshine

sunshine Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,757
    Bonuspoeng:
    93
    Edit: solgt

Småbarnslivet, for lite åpninger i kalenderen og litt for lite rom til egotrip, gjør at det luftes salg av ct og poeng. Kan selvfølgelig være behjelpelig med å finne ledige bonusbilletter.

Per i dag har jeg 2 ct og 205’ eurobonuspoeng tilgjengelig (kommer jo poeng på løpende bånd), øverste fly premium nivå og 105’ flying blue poeng.

Bare send en melding ved interesse

Last edited: 26. febr 2024
    globetraakkers and NoLimit like this.
  12. HavardKarlsen

HavardKarlsen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Selger 2800 trumfkroner til 1,25. PM

13. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Etter en lengre tid med sykdom som jeg skrev om her inne for over et år siden så har jeg nå lyst til og begynne og reise igjen :) Så jeg selv har bare usle 115k poeng,men jeg vil kjøpe CT og poeng,trenger poeng til og reise i Asia for 2 personer til Taiwan og Filipinene +1. Jeg har gode referanser :) Har også kjøpt før. Så send meg en PM så blir vi enige...

Last edited: 27. febr 2024
    Jorge liker dette
  14. Rudolf

Rudolf Nytt Medlem

Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    13
    Ønsker å kjøpe 198.000 Eurobonus-poeng, eventuelt CT + 99.000 Eurobonus-poeng. PM.

Edit: Takk til @milehigh for en smidig handel!

Last edited: 28. mars 2024
  15. mazot

mazot Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Selger trumf poeng har over 10000
    selges til 1,25

16. GekkoGoesWild

GekkoGoesWild Nytt Medlem

Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    13
    Kjøper gjerne 165k EB + 1ct. Har funnet reise og er klar for å bestille. PM

17. jer

jer Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Selger 90k poeng og 1250 trumf, har ikke CT eller FP.
    Har referanser her hvis ønskelig :)

18. penjodden

penjodden Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    interessert. hva gir dette sas eurobonus poeng?

19. penjodden

penjodden Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Altså 12500? Hva blir det i eurobonus poeng?

20. Frankieman

Frankieman Nytt Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    4000 trumf selges. Ta kontakt.

Del denne siden