Hadde det litt morro med denne brukeren her:
Varseltegn 1. Det var ingen problem å prute. Han betaller til og med overføringavgift
View attachment 50986
Varseltegn 2. Han behersker også det herlige engelske språk, som jo er fint for oss reisende
View attachment 50988
Varseltegn 3. Generisk norsk navn, som det finnes så mange av at man må ha tall etter navnet
View attachment 50989
Varseltegn 4. Han sender poengene til SAS. Skulle de ikke til meg?
View attachment 50990
Varseltegn 5. Poengene er overført, men han har overbevist SAS om at det kan være lurt å la dette vente på seg?
View attachment 50991
Varseltegn 6. Han har åpenbart ikke toppkarakter i norsk. Her eksemplifisert ved en mail fra den generøse samaritan:
View attachment 50992
Varseltegn 7. SAS har åpenbart dyr serviceleie, og kutter ned på dette etter streiken ved å etablere seg på gmail.
View attachment 50993
Varseltegn 8. SAS er visst stengt på søndager?
View attachment 50994
Når det er sagt, så var jo dette et ganske helhjerta forsøk. Ordrenr, link, mail og greier...!
Moralen får være, når noe er for godt til å være sant, så er det vel oftest dessverre det
Mobilnr: 95486272 om dette skulle dukke opp andre steder.
For ordens skyld: Denne barmhjertige poengsamaritanen fikk ingen penger av undertegnede.
Vis alt...