Egen tråd for INVITES!

Tråd i 'Off-topic' startet av Xaantiam, 08. april 2019.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,032
    Bonuspoeng:
    183
    Edit: Fra 1 januar er det 500,-
    Lunken nederst fungerer fortsatt.
    upload_2024-12-19_7-48-12.png
    1000 kr i velkomstbonus til nye Fjordkraft-kunder!
    Julen nærmer seg, og Fjordkraft har en ekstra hyggelig overraskelse til deg som vurderer å bytte strømleverandør. Blir du Fjordkraft-kunde innen 31. desember mottar du en velkomstbonus på hele 1000 kr.

Husk at man også får trumf hos Fjordkraft:)
    Har du lyst å få lavere strømregning? Hvis du også blir kunde hos Fjordkraft, får både du og jeg fordelspoeng verdt 1000 kroner som vi kan trekke fra på strømregningen.

Bruk denne lenken til å bestille strømavtale:
    https://www.fjordkraft.no/strom/ver...=U2FsdGVkX18ktszZQUa4paQvIK6N9PswKxsyAUYneRQ=

Last edited: 02. jan 2025
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,067
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis noen mot formodning fortsatt ikke har Curve så er det på tide å skaffe seg da det gir Apple Pay fra hvilket som helst Visa/MC helt gratis. Og det kan settes opp med en gang du har laget bruker. Med Curve Pay X til €6/mnd får man gratis valutaveksling opp til €3,333 per mnd, gratis ATM uttak opp til €300 per mnd OG 1% cashback utenfor Europa og UK.

Her er min link som som gir meg €50 hvis du bruker linken, bestiller et fysisk kort og handler for 3 x €5 i løpet av 7 dager.

https://www.curve.com/join#GMJM1

3. Stigoo

Stigoo Medlem

Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    33
    Litt ekstra informasjon om Fjordkraft vervekampanje! ----->31.12.24

Fjordkraft kan gi eit mindre beløp til Trumf kontoen som 1% av strømforbruket.

Vilkår:
    Har ikkje vore Fjordkraftkunde siste 3 mnd.
    Har ikkje blitt verva siste 12 mnd
    Begge parter må ha Fjordkraft i 14 dager, men det ser ut som at du kan trekke fordelspoenga av på fyrste regning.

Du kan bestille Fjordkraft vinterkampanje: 34,50 kr/mnd + 2,95 påslag (fram til 31.03.25. Då stiger prisen og det er tid for å sjå etter bedre tilbud).

Hei :)

Har du lyst å få lavere strømregning? Hvis du også blir kunde hos Fjordkraft, får både du og jeg fordelspoeng verdt 1000 kroner som vi kan trekke fra på strømregningen eller bruke på Fjordkraft markedsplass. Det trekkes også ut tre vinnere av 10.000 ekstra fordelspoeng. Fjordkraft har for øvrig en super app hvor du får full oversikt over strømforbruket ditt.

Bruk denne lenken til å bestille strømavtale:

https://www.fjordkraft.no/strom/ver...=U2FsdGVkX19HRdfPtRAohqqALWv96P9fh0D9pTTe7DU=

4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,776
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noen som har en Tibber invitekode?

5. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    116
    Bonuspoeng:
    43

Del denne siden