Er det normalt å vente i mer enn 24 timer på bookingbekreftelse pr mail? Har booket en gruppereise med flere rom via ViaTrumf, bookingen ligger inne på nettsidene men har ikke fått noe bekreftelse enda pr mail, som bekymrer meg litt. Gjelder riktignok nye Radisson Hotel & Suites Gdansk som ikke har åpnet enda, kan dette være årsaken eller er det grunn til bekymring?
Absolutt, fikk også valget å videresende bookingbekreftelse til en annen e-post i tillegg til min egen ved bestilling, men det har ikke kommet noe til denne heller.
Da blir det slutt på status for min del: Details : Please note that the above is for information only. Additional Text: Since Aplite, following the Offer, holds more than 90 percent of the shares in Radisson AB, Aplite intends to commence a squeeze-out procedure under the Swedish Companies Act (Sw. aktiebolagslagen (2005:551)) to acquire all remaining shares in Radisson AB. Offeror: Aplite Holdings AB Web Site Address: https://mb.cision.com/Main/17439/27
Kjedelig for alle med aksjestatus men finner trøst i at hele Radissongreia fungerte håpløst med viatrumf.
Mye som er mulig her i verden, og det som vi diskuterte her, ang. aksjepost mot status er ikke lenger mulig for meg.
Har fått bekreftet både på telefon og e-postkorrespondanse at bookingen er OK, men jeg må si jeg er uhyre skeptisk til å ikke ha fått noen bekreftelse etter én uke. De skylder på at hotellet ikke har åpnet for gjester, men jeg vet ikke helt om jeg kjøper den - er vel bare å mase mer.
Noen som har erfaring med å få statusmatch flere ganger (fikk sist for to år siden) av SAS Diamond hos Radisson, eventuelt statusmatch mot Thon Black eller Nordic Choice Platinum? Eventuelt challenges av noe slag?
Offesilet skal det vel bare gå en gang, men kan jo være verdt å prøve. Hvor sender man e-post for å få match fra SAS? Fortsatt lurt å skrive på norsk?
Hotell: Radisson Blu Gardermoen Min status: Platinum Booket: Standard Oppgradert: Superior Andre fordeler: Ingen. Frekke og arrogante resepsjonisten. Har vært på dette hotellet mer enn 20 ganger de siste årene i ulike jobb sammenheng men service har hatt en tendens: fallende. Er platinum medlem og på Radisson Blu Gardermoen får du absolutt null uttelling på å være lojal til denne kjeden. Ved ankomst til resepsjonen ble jeg møtt med en sur betjent som forteller meg at som platinum medlem kan jeg få kanskje oppgradering til superior room og business koster 500 kr ekstra. Jeg vet at det er lite forskjell mellom disse rommene og forteller dette til ham. Nevner også at jeg som G4 og platinum har vært oppgradert flere ganger tidligere til business og junior suite uten å bli spurt om det og ekstra betaling. Får høre at det må ha blitt gjort feil tidligere. Det hjalp ikke at resepsjonisten lo av meg. En annen kom til ham da jeg ble ganske irritert. Rommet jeg fikk var ikke godt vasket og det var hår på badet fra forrige gjest. Når jeg så ringer og spør om jeg kan få frokost på rommet får jeg beskjed at med platinum medlemskap er dette kun inkludert i buffet. Jeg nevner til resepsjonisten at tidligere fikk jeg på samme hotellet frokost levert på rommet mot leveringstillegg. Hun svarer med at det er sånn som det er og jeg kan velge et annet hotell om jeg ikke er fornøyd. Dette var det siste besøket jeg har på dette hotellet. 100 % guest satisfaction er bare på papiret. Mitt opphold gjorde meg bare irritert og det for det meste av de ansatte.
Ikke bra, jeg ville nok sendt en mail til kundeservice med din opplevelse! Jeg har ganske dårlig inntrykk av personalet på det samme hotellet selv. De siste 2-3 gangene jeg har bodd der var jeg «gold» og har ikke fått noe oppgradering i det hele tatt, og føler litt at de som jobber i resepsjonen er litt arrogante. Neste søndag skal jeg bo der igjen og er nå platinum, blir spennende å se om der er noe forskjell?
Jeg har og lignende opplevelse av de ansatte på Gardermoen. Som en nydelig kontrast har servicen blitt helt formidabel i Bodø.
Overnattet på Radisson etter fikk gull, fikk lite (to flasker vann og litt sjokolade) men ingen oppgradering. Ikke den store sorgen for nyheten. Fått mye mer fra Accor gull .
Har lenge lurt på om eg skal gå for bonusprogrammet til hilton eller radisson ettersom eg bytter litt på dei når eg er ute i den store verden. Etter å ha lest litt på denne tråden går eg nok for hilton. Mykje elendigheit her nå.
Vi fikk en natt på Radisson Gmoen av sas, meget profft opplegg av sas i respons av kanselleringen. Radisson ga oss et flott rom og vi sov godt. Imidlertid... Jeg syns det er helt vanvittig å ta 365kr for en 37.5cl med rødvin. Det er landeveisrøveri på høylys dag. Radisson burde skamme seg.