EuroBonus ChangeMakers (ex. Conscious Traveler)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av mrhaakon, 29. nov 2023.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,826
    Likes mottatt:
    10,567
    Bonuspoeng:
    293
    Usikker. Jeg bestilte også vaskeark, men betale frakten også med poeng.
     
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,481
    Likes mottatt:
    116,199
    Bonuspoeng:
    350
    Jepp. Det er korrekt
     
  3. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,641
    Likes mottatt:
    4,916
    Bonuspoeng:
    113
    Har det vært noen arrangementer for de som har oppnådd concious traveller?

    Jeg har så langt blitt det i desember hvert år (starten på ny periode), så jeg har jo ikke fullført stegene før på slutten av året. Litt dumt hvis de da sender ut invitasjoner gjennom året for de som har oppnådd det inneværende år
     
  4. benair

    benair Medlem

    Innlegg:
    211
    Likes mottatt:
    454
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har aldri mottatt noe slikt, selv om jeg har kvalifisert ca mars begge årene.

    Nå må jeg forresten huske å kaste de to bagasjetaggene i plastavfall så de kan bli til nye bruskorker.
     
  5. btm

    btm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    435
    Likes mottatt:
    1,645
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk en invitasjon i fjor til det første arrangementet som ble avholdt, og en invitasjon før sommeren i år.
     
  6. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    2,401
    Likes mottatt:
    2,882
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan kun få C. trvl EN gang pr. kalenderår, men det er mulig å oppnå det to ganger i en kval. periode..
     
  7. Sykkelthor

    Sykkelthor Senior Medlem

    Innlegg:
    553
    Likes mottatt:
    1,422
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har fått registrert conscious kjøp i det siste? Kjøpte en pakke vaskeark 27. november og det er siste steget jeg trenger, så hadde vært veldig greit om det ble registrert før nyttår.
     
  8. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,308
    Likes mottatt:
    3,208
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, fikk nøyaktig 1 mnd etter. 20 nov -> 20 des
     
    Sykkelthor liker dette
  9. mrtrond

    mrtrond Medlem

    Innlegg:
    108
    Likes mottatt:
    148
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg ser jeg mangler registrering for mellomlanding biofuel som ble kjøpt i midten av november. Får vi dette fortsatt eller er det forbedret bort?
     
    Cumulus liker dette
  10. tobeornot999

    tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

    Innlegg:
    6,576
    Likes mottatt:
    14,213
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, vaskeark. Reg tok 22 dager fra bestilling. Levering skjedde etter 5 dager.
     
    Sykkelthor liker dette
  11. Pepeu

    Pepeu Senior Medlem

    Innlegg:
    535
    Likes mottatt:
    1,115
    Bonuspoeng:
    93
    7. nov (kjøp) -> 7. des (registrert) her
     
    Sykkelthor liker dette
  12. epletyv

    epletyv Aktivt Medlem

    Innlegg:
    328
    Likes mottatt:
    75
    Bonuspoeng:
    28
    Hvordan er erfaringen og kvaliteten på vaskearkene?
     
  13. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,274
    Likes mottatt:
    9,175
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har ikke merket noe dårligere vask enn før. Jeg synes også det er betraktelig enklere å bare slenge inn et ark enn å dosere med flytende eller pulver. Spesielt hvis man skal sette på tidsutsatt vask.

    En annen fordel, spesielt for oss reiseglade her på forumet er at de er enkle å ha med seg på tur og visstnok kan brukes til håndvask. Men det har jeg ikke prøvd selv.
     
    holmen liker dette
  14. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    7,477
    Likes mottatt:
    24,424
    Bonuspoeng:
    293
    Har brukt de på ferie på Kreta.
    Fungerer fint.
     
  15. tobeornot999

    tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

    Innlegg:
    6,576
    Likes mottatt:
    14,213
    Bonuspoeng:
    293
    Utmerket. Kun brukt disse i over 1 år nå, og droppet helt ut av vaskepulver.

    Med mindre det er allergi-issues eller annet, anbefaler jeg en av de som gir frisk lukt av nyvasket istedet for de som er helt nøytrale. Liker sea-breeze lukten selv.
     
  16. OSLflyer

    OSLflyer Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    902
    Bonuspoeng:
    93
    Lenge siden det ble forbedret bort!
     
    Rapolo and mrtrond like this.
  17. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,274
    Likes mottatt:
    9,175
    Bonuspoeng:
    293
    Da SAS matchet donasjoner i forbindelse med like 20 i julekalenderen gjorde jeg en donasjon. Jeg valgte såklart å betale med penger heller enn poeng fordi 155 kroner donert per 5000 poeng er alt for gjerrig av SAS. Derfor ble jeg overrasket over at det hadde kommet inn conscious traveler-steg på toppen av de ti jeg allerede hadde, selv om doneringssteget sier du får det for å donere poeng.

    Med andre ord... Man kan oppnå conscious traveler ved å donere 155 kroner per steg. En god del dyrere enn vaskeballer såklart, men poengene går til en god sak, man slipper å forsøple og man får stegene etter noen dager istedenfor etter en drøy måned. Og trenger man bare noen få steg gjør fort portoen på vaskeballer/ark at det blir like dyrt uansett.
     
  18. markus

    markus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,072
    Likes mottatt:
    2,546
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor lang tid tok det før du fikk stegene?
     
  19. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,274
    Likes mottatt:
    9,175
    Bonuspoeng:
    293
    Vet ikke helt. Men de var der i går kveld og jeg donerte den 20.
     
  20. Nordlys

    Nordlys Enkel gutt fra landet.

    Innlegg:
    228
    Likes mottatt:
    299
    Bonuspoeng:
    63
    Strever med å få lagt inn telefonnummer og epost når jeg skal betale i nettbutikken. Noen hacks?
     

Del denne siden