Ser det ligger ledige billetter i Go og Plus på de fleste avgangene neste uke. I Plus er det mulig med minst 4 billetter på flere avganger.
Trodde beta søket ikke var realtime? Virker ganske utplukket allerede, jeg fanget det via en annen gruppe.
Jeg har funnet en bonusbillett på en strekning jeg skal reise i juni. Jeg ønsker å betale for returen, da den ikke har ledige bonusbilletter. Dette gjør at jeg ikke kan bestille tur/retur, men må bestille enveis på både ut/hjemreise. Problemet er at om jeg søker tur/retur for NOK, koster hjemreisen 1000 kr mindre, enn om jeg søker den som enveis. Men jeg skal jo begge veier! Fins det en løsning for dette, uten at jeg må betale 1000 kr ekstra for returen?
Jeg tolket først ditt opprinnelige innlegg slik som jeg antar Nuvolari også gjorde. At t/r med cash kun koster 1000 kr mer enn enveis. Men du skriver at returen i seg selv blir 1000 kr billigere når du booker t/r. Og dette er veldig vanlig, skal du booke enveis blir det som oftest dyrere. Dessverre. Du kommer ikke unna det.
Det var litt vanskelig å forklare, beklager om det ble litt rotete. Men takk for svar, da er det vel ikke noe å gjøre med den ekstra tusenlappen.
Jeg har ofte sett at utreise har ingen eller mindre forskjell som enveis, mens returreise blir dyrere. Vet ikke om det er prisalgoritme eller om det er ekstra flyplassavgifter som trer inn når utenlands flyplass blir startsted på billett. Om det er sistnevnte hadde du nok fått ekstra kostnad også om det var ledig sånn at du kunne gjort motsatt, betalt for utreise og tatt retur for poeng.
Flyselskap som SAS priser hele reisen ut fra reisens startsted i lokal valuta. Litt forenklet kan en t/r OSL-CPH koste 1000 NOK, mens t/r med start i CPH koster 1000 DKK. Kjøper du da to enveisbilletter blir totalprisen 500 NOK + 500 DKK.
Hei, Jeg trenger hjelp: Avreise: OSL Destinasjon: DAR/ZNZ/JNB Reisedato: 14.07.25-10.08.2025 (max periode) Lengde: 14-20dager +/- 5 Antall reisende: 2 voksne / 2 barn Reiseklasse: business Short-Haul kan være eco: Ja Maks antall flighter: 4 Preferanser: AF/KLM Har prøvd det via SAS nettside og Agent-Roulette - vanskelig. Awardfares viser masse tilgjengelighet som FlyingBlue kunde (men ikke for Eurobonus - skulle vi ikke få det samme tilbud som alle i Skyteam?). Tusen takk for hjelpen!
Dette stemmer veldig godt med de prisene jeg fikk opp, når jeg regner om til lokal valuta. Tusen takk, da er det en logisk forklaring bak det hele