Foreløpig ingen respons på innbetaling av negativ saldo på trumf. Innbetaling gikk ut fra meg mandag.
Samme her også, så det ser vel ut til at innbetalingen skal behandles og Trumf-kontoen justeres manuelt.
Det er fremdeles håp. Mulig bare alt føres opp i en fil, som så kjøres av IT senere. Ikke sikkert noen tar seg bryet med å faktisk kontrollere det, eller tror den andre kontrollerer Jeg vil si 30% i din favør, her.
Ikke si det til noen Men pølsefingre gjorde susen Og det doble ekstra jeg betalte inn "for å komme i pluss" ble positiv trumf saldo etter oppunder 2 ukers venting. Hvis mange prøver, stopper nok moroa - men man må jo dele informasjon her på IF uansett
Finner ikke 1. post ift dette - kontonr og hvor fikk du tak i KID eller er det medlemsnummer? Har en solid minus som jeg kunne tenkt meg å fått utlignet..
Det @ccurrahee sa. De genererte en KID til meg (som ikke hadde noe til felles med kundenummeret), så man må nok gå runden hvor man kontakter KS først.
Hell i uhell for dere med negativ saldo da, om dere kan fylle på ekstra i samme slengen. Litt misunnelig
Ja, bekrefter at det virket. Kom ved et (stort!) uhell til å slenge på litt ekstra ved å drøyt doble innbetalingen - og alt ekstra havnet som positiv saldo etter drøye 2 uker.
Insideflyer: "Oh yes! Outsmartet Trumf! Hold tett!" Trumf: "Suckers! Vi får rentene! Så selger vi videre til SAS/NC med påslag!"
Da har jeg et datapunkt til. Et ble sendt noen tusen ekstra på en negativ 500kr balanse. Og de kom inn på konto etter en god uke.