Det er svært vanskelig å ha kontroll som du skriver. Man får nesten følelsen av at Trumf bevisst gjør dette lite transparent. Det hadde vært så enkelt for Trumf å gjøre dette mer oversiktlig ref hvordan en nettbank fungerer. Det er nok et ytterst fåtall som prøver å ha kontroll. De aller fleste tar i mot det som kommer og får aldri med seg om noe ikke utbetales.
"Omtrent 60 dager" sier Viatrumf. Det kan gå fortere, men pleier ikke det. Klikk på "hva betyr de forskjellige statusene" på viatrumf.no for mer detaljer.
Går det treigere med hotels.com viatrumf for tiden? Sjekket ut fra hotellet for 4 måneder siden men har fortsatt status "under behandling". Burde vel kommet nå? Noen som fortsatt venter på februaropphold eller eldre på hotels.com?
Ja, hele tiden. Hotels.com er blant dem som gjør opp veldig sent til Viatrumf. Siden de skyldte mye penger (nesten 8% av 50.000 kr) til meg etter et opphold i 2021, tok det faktisk 9 måneder + purre-tid for å få pengene i mitt verste eksempel. Da hadde fortsatt ikke transaksjonen blitt godkjent, men Viatrumf kjørte den gjennom manuelt.
Foreløpig ingen respons på innbetaling av negativ saldo på trumf. Innbetaling gikk ut fra meg mandag.
Samme her også, så det ser vel ut til at innbetalingen skal behandles og Trumf-kontoen justeres manuelt.
Det er fremdeles håp. Mulig bare alt føres opp i en fil, som så kjøres av IT senere. Ikke sikkert noen tar seg bryet med å faktisk kontrollere det, eller tror den andre kontrollerer Jeg vil si 30% i din favør, her.
Ikke si det til noen Men pølsefingre gjorde susen Og det doble ekstra jeg betalte inn "for å komme i pluss" ble positiv trumf saldo etter oppunder 2 ukers venting. Hvis mange prøver, stopper nok moroa - men man må jo dele informasjon her på IF uansett
Finner ikke 1. post ift dette - kontonr og hvor fikk du tak i KID eller er det medlemsnummer? Har en solid minus som jeg kunne tenkt meg å fått utlignet..
Det @ccurrahee sa. De genererte en KID til meg (som ikke hadde noe til felles med kundenummeret), så man må nok gå runden hvor man kontakter KS først.
Hell i uhell for dere med negativ saldo da, om dere kan fylle på ekstra i samme slengen. Litt misunnelig
Jeg kan ikke forstå hvor jeg har fått dobbelt utbetalt. Er det noen som har erfaring med at dette kan være feil? Har ikke energi akkurat nå til å ta kontakt med viatrumf, men er oppgitt over den store negative saldoen.