Whiteaway kjører kampanje idag med opptil 25% rabatt på store deler av butikken. Inkludert aircondition. 2,3% trumf kommer i tillegg
Har tenkt å kjøpe DJI Osmo Mobile 3. Noen som vet om en butikk på ViaTrumf som selger dette? (er vel en tråd for dette men finner den ikke..)
Skikkelig off topic, men Vurdert denne? https://www.androidauthority.com/zhiyun-smooth-q2-review-1023395/
Nei, den er ikke lansert ennå. Men det finnes flere veldig bra reviews på YouTube på denne. Veldig stor sannsynlighet for at denne havner her i huset. (Har en Osmo mobile her nå, men ja, den er clumsy)
DJI Osmo Mobile 3 skal jo være bedre med tanke på størrelse (folded). Bestille den nå så får vi se. Er jo bare å sende tilbake hvis den ikke faller i smak.
Tenkte å benytte meg av dobbel opptjeningshelg, og bestille Apple Watch S5. Hva vil gi mest bonus? Proshop?
Men det kan hende du får Trumf via andre butikker, som CDON, Dustin osv. Mange av disse har ikke unntak slik som Apple har.
Jeg hadde den første versjonen av SmoothQ. Hardware er forsåvidt grei nok, men appene, både for Android og iPhone, var en katastrofe. Det er selvfølgelig mulig å bruke disse med andre kameraapper også, men du mister en del funksjonalitet. Programvaren for firmware-oppdatering var kun på kinesisk og fungerte dårlig. Support var på kinesisk eller uforståelig engelsk i beste fall... I tillegg var den såpass stor og klumpete at den stort sett ble liggende igjen hjemme. Solgte den igjen for cirka et halvt år siden. Tenker jeg går for en DJI Osmo Pocket neste gang. Alle jeg kjenner som har den sier at den er fantastisk, den er mye mer lommevennlig og kan brukes uten telefon.
Er det nokon her som har gode erfaringar med ein nettlesar i online shopping portalen til SAS? Eg har stort sett nytte Chrome og Explorer og lyt veldig ofte etterregistrere. Langt oftare enn på ViaTrumf.