Nei, studie tur argumentet skal jeg bruke til rakefisk laget ditt, bare håper det er nok bobler Å nei du, kos deg med fæsken din du @ValdresBjarne og book deg billetter for 2020
Noterer at de første postene i reisebrevet tikker inn. Fy hvor jeg gleder meg til å følge årsmøtet Neste år er det back in business for meg!
Har jag dig og fruen rätt back mig hel vägen till hkg? Allt är färdigt för resan! Väskan packad, familjen drog till Sverige och bestemor precis nu! Dags att dricka en kall öl och försöka slappna av
Kald øl sitter på 3D/F er vel nært nok. Må kjappe meg å pakke nå, men når jeg ser hva madammen har tatt frem av koffert, undres jeg over hva hu skal med alt det der??? PS har med sove dop til de som lider av sove syken på flyet
Det var dagens viktigste innlegg. Min første IF skjorte, husk å brett den pent, slik at jeg slipper å stryke den på nytt Dette er bare helt etter boka, den virkelige dannelse reisen
Innsjekket og klar til å komme meg avgårde. Og svært klar for O Zone. Hadde et møte med en selger i dag. Lirte av meg at jeg drar til HK i helga. Fyren fulgte opp med å beskrive O Zone og det som skjer der. Jeg svarte at: Ja, jeg vet. Jeg drar ens ærend. Skal tilbake på mandag. Fyren fikk hakeslepp.
Avgang fra ALF kl 14:30 idag! Vurderte litt om jeg skal kjøre kabinkoffert eller en litt større koffert som jeg sjekker inn, sånn i tilfelle man finner på å kjøpe noe. Hva reiser folk med i helgen? Om alle har kun carry on bagasje, så gidder jeg ikke være han ene som folk må vente på pga. at han er den eneste med innsjekket kolli