Mange muligheter for adgang til denne loungen Er litt å velge mellom La merke til at det ble satt frem noe Pasta rundt kl 12 Nå er flyet kommet
Reiser på Eco light billetter på denne strekningen, men med *G eller høyere har man priority boarding. Og siden vi sitter bak gardinen Var det greit å komme ombord tidlig for å få plass til bagasjen. Plasserte oss på 7D og F, i håp om ledig midtsete. Det funket dårlig når det ble fullt fly, fikk en liten eldre tysk kvinne mellom oss. Fikk servert gratis vann og godis Var litt sulten så kikket litt på menyen Bestilte meg Miso Green Salad, ganske raus porsjon Lite annet som skjedde på denne 1t40m turen. Landet litt før vi skulle.
Det var jo gardin på flyet .. litt asketisk å sitte bak? «Askese betyr forsakelse av verdslige eller sanselige gleder ved avholdenhet fra mat, nytelsesmidler, søvn, seksuell aktivitet og lignende.»
Det var forferdelig! Kan ikke skjønne at noen vil seg selv så vondt. Men, billetten var billig. Nå er det biz videre, via MUC.
Utsikt over Beograd rett etter avgang. Og her er FRA, rett før landing. Det ble bussgate på FRA, men det er jo ingen seier når man ikke skal videre med F. (Eller er HON) Alle skulle først av flyet, så det var litt slitsomt. Og, de som kom først av flyet kom innerst i bussen, så det var jo ikke så lurt. Passjekk på flytrappen, før en lang busstur. Så var det vandring gjennom flyplassen, ny sikkerhetskontroll, og en passkontroll til. Nå er vi i Senatorloungen ved A50, og kan se flyet vårt allerede stå klart på A16. Hadde vært morsommere med flyet som står parkert bortenfor, det får bli neste gang.
FRA-MUC var bare i luften rundt 27 min. Likevel fikk vi servert mat og drikke Rakk så vidt å spise opp før de måtte rydde.
Det skjønner jeg veldig godt. For hvordan skal de selv rekke å ta en kaffe bak gardina hvis de i tillegg må servere et helt fly??
Kapteinen sa over høytaler at vi var heldige som hadde noen til å laste bagasje, det var sjelden vare på MUC. Ting tok litt tid og vi ble en halvtime forsinket fra gate. Liste over maten som har blitt distribuert i dag den hang på mat tralla. Fikk nå litt servering her også På sete 1C kan det være plagsomt med at gardinen til galley blir åpnet og lukket veldig mange ganger. Rakk et par runder Ludo Og nå fikk @holmen revansj med 2 seiere Nå er turen over og vi er vel skjønt enige i at Ljubljana er en by som kan eventuelt kan være verdt et besøk ved en annen anledning. Beograd er det lite sannsynlig at man kommer til å besøke på nytt Da runder jeg av mitt bidrag til dette reisebrevet med si Tusen Tusen Takk til at du @holmen inviterte meg med på denne turen Det har vært veldig artig og jeg har storkost meg på tur. Du er en fin turkamerat
Siste flight var en halvtime forsinket, men dessverre ikke nok til at det ble en ny runde med €40 fra SmartDelay. Turen ble avsluttet med kjøreturen hjem. Takk for turen, @kjeeli ! Alltid hyggelig å reise med deg. Og til alle dere andre, takk for følget!
Jeg måtte ta en pause midtveis, men nå har jeg hentet meg inn igjen. Takk for velskrevet/fotografert reisebrev!