Klarna Visa - Med flybonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av DJViking, 26. nov 2025.

1. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,769
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke nødvendigvis, for jeg har ikke gjort noe særlig innsats på å få ned prisen en hundrelapp til annet enn "klikke litt rundt" i appen.

2. Trollemoringer

Trollemoringer Medlem

Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    33
    Slik jeg leser det, så er det bruddgebyr om man kansellerer innen 6 mnd OG har mottatt kortet? Vurdere å bytte ut Amex platinum med dette kortet, da det er loungetilgang jeg hr størst nytte av. Amex har jo dining by Amex, men ellers lite fordel med tanke på pris… 20000 EuroBonus er heller ikke å forakte.

Attached Files:

3. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,254
    Bonuspoeng:
    113
    Foruten de 20k EB poengene er de største fordelene knyttet til Klarna Max for meg:

1) GHA Discovery Titanium i 19mnd som gir gratis frokost, dobbel rom-oppgradering og 7% opptjening man kan bruke på nye overnattinger.
    - Sjekket raskt prisen på et tilfeldig hotell (The Siam i Bangkok) med GHA Titanium vs Hotels.com med Gold medlemsnivå. Uten avbestillingmulighet er GHA med Titanium 6% billigere enn hotels.com. Med avbestilling er GHA Titanium 32% billigere.

2) Gratis lounge

Last edited: 26. mai 2026 kl 14:30
  4. Havnissen

Havnissen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Du viser til GHA Titanium. Platinum er nivået under.

Nuvolari liker dette
  5. Trollemoringer

Trollemoringer Medlem

Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    33
    Et spørsmål: LoungeKey på osl innland lounge er begrenset til visse norske kort. På Avinor sin side står ikke klarna sitt kort listet. Noen som kjenner til dette?

6. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,884
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig at Avinor ikke har oppdatert kort liste. Håper det blir så enkelt at en bare kan vise fysisk eller digitalt klarna Max visa kort. Kan heller ikke se at det er mulig å laste ned qr kode fra klarna appen (adgang) jf fra lounge oversikten til klarna appen. Regner med at mer info kommer når en mottar fysisk kort i posten.

7. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    75
    Bonuspoeng:
    28
    Fysisk kort = bruddgebyr om du sier opp for 6mnd.

8. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,254
    Bonuspoeng:
    113
    Står eksplisitt i Klarna appen under reise/lounge at OSL lounge er støttet.

Trollemoringer liker dette
  9. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,254
    Bonuspoeng:
    113
    Det er qr kode for adgang til lounge i Klarna appen under reise/ lounge

phileas and Trollemoringer like this.
  10. Tobben

Tobben Medlem

Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    18
    GHA platinum ser interessant ut med noen netter i Waikiki Hawaii til sommeren. Noen som kan se hva Outrigger-hotellene prises for pr natt i begynnelsen av juli for 2v+2b? Og fremkommer det at complimentary frokost er inkludert?

11. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,254
    Bonuspoeng:
    113
    Da var første GHA booking som Titanium medlem gjennomført. Booket på NH Copenhagen Grand Joanne. Blir spennende å se om jeg blir dobbel rom oppgradert slik det loves.

12. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,843
    Bonuspoeng:
    183
    Merk at frokostfordelen ikke gjelder på NH, om det var med i beregningen: https://www.ghadiscovery.com/complimentary-breakfast/titanium-members

Nuvolari liker dette
  13. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,254
    Bonuspoeng:
    113
  14. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,644
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg leste det selv (se over i tråden) først som 6 mnd binding.

Det riktige er som du sier et bruddgebyr om man kansellerer innenfor den tiden OG ikke bare har fått kort, men valgt selv å få et fysisk kort. Det er en "bryter" i appen.

Nå som jeg har hatt kontoen noen dager, og rotet rundt i appen som medlem vet jeg at det er mulig å IKKE bestille fysisk kort når du "setter opp kortet". Da kommer du utenom bruddgebyret ved avbestilling før 6 mnd er passert. De deler uansett ut et virtuelt kort som kan brukes på nett og i Android Wallet / Apple Pay.

15. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,571
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg klagde og sa jeg fikk full pris når kampanjen sa 249. De spurte om screenshot. Jeg sendte inn det som ble postet tidligere i tråden her.

Vi oppretter en sak og kommer tilbake. I dag ble min max kansellert. Da jeg tok kontakt igjen fikk jeg beskjed at det var fordi jeg skulle kunne bestille igjen for riktig pris. Jaha... Men jeg mister 20k EB poeng. Sa jeg. Da kravet er at du må være ny.

Vel jeg signet opp igjen og var fit for fight med FinKN... Men det står vitterlig at jeg får 20k EB poeng. Og dato er satt til 2 mnd etter min første sign up. Altså 23.7. De bekreftet på chat at jeg får denne bonusen. Så ja, da får vi se om den kommer. Gjør den det så rekker jeg kanskje å avbestille før de trekker gebyr for 3. gang.

turaga008 liker dette
  16. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,340
    Bonuspoeng:
    293
    Får opp 249,- for Max hos meg.
    Forsøker å bestille men sliter fælt med både å legge inn kort for betaling og for å godkjenne selve kjøpet. Den bare står og "spinner"...

Noen andre med samme utfordring?

Edit: måtte autorisere det nye kortet.

Last edited: 27. mai 2026 kl 10:01
  17. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,340
    Bonuspoeng:
    293
    Er forresten tilgang til Lounge kun for kortholder, eller også for ektefelle som reiser på samme booking?

18. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,254
    Bonuspoeng:
    113
    Kun kortholder

19. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,769
    Bonuspoeng:
    183
    Gjest belastes med 300kr sto det i vilkårene. Kan være rimeligere enn direkte ved resepsjonen i loungen.

20. Loffen

Loffen Medlem

Likes mottatt:
    481
    Bonuspoeng:
    63
    Merker jeg er ganske irritert her. Kompis som jeg har point sharing med får tilbud om 249 for max i 3 måneder, kollega får tilbud om 399 og jeg må betale 499. Kundeservice fra india er helt håpløse og det er åpenbart svar generert av en LLM. Det var ikke snakk om å få noe bedre pris heller...

Bri1, turaga008 and Preference like this.

Del denne siden