Ja, men du betaler i så fall 1000 usd for å beholde titanium OG få 1000 usd tilbake for å bruke på hotellene deres. Ganske bra tilbud, om du spør meg Men selvsagt ikke aktuelt om man ikke har titanium å beholde fra før av.
Hvis man allerede har Titanium, er det bare å bo på tre ulike hotellkjeder innenfor GHA. Da får man Titanium for et år til. Om man ikke har Titanium, kan man abonnere på Business traveller, bli GHA Gold, og booke tre netter på ulike hotellkjeder innenfor GHA. Da blir man Titanium. https://www.businesstraveller.com/news/gha-btuk-subscribe/
Gode tips! Jeg husket også endelig hvor jeg så billig-fiks til Titanium. De matcher en hel haug av fly-statuser og hotell status fra andre kjeder her. Koster 150 USD, men halvparten får man tilbake som ekte USD til bruk på hotellene i GHA: https://ghadiscovery.statusmatch.com/
Igjen Booket med @milehigh, Dubai i begynnelsen av desember. Biz Bonusbiletter med Virgin og selvfølgelig Hotell gjennom @milehigh Hyatt Regency Creek Heights med suite Upgrade. Regency suite king. Er alltid like kjekt med to bad og enormt rom Som alltid kjempe oppfølging på Whatsapp fra bestilling til innsjekk, alt gikk knirkefritt. stort fint rom og tilgang til lounge, frokost og happyhour\coctail i baren. Som alltid like dårlig når det kommer til bilder.
Hotel: Hyatt Regency,Chicago Lengde på opphold: 2 netter Booket rom: 1 king bed Fikk romtype: 1 King Bed City View Perks: Sein utsjekk (1600), fjerning av lokale avgifter, tilgang til lounge, gratis frukost ($110 $i verdi) samt $25 daglig til spend på div barer og restauranter. Nok ein gong ein nydelig opplevelse. Nesten så ein ikkje kjem seg ut av hotellet med slike fasilitetar Dette var niande runde med booking via @milehigh og servicen og oppfølginga er framleis upåklagelig!
Hotel: Grand Hyatt Singapore & Intercontinental Bali Resort Lengde på opphold: 4 & 3 netter Booket rom: 1 king bed & Classic room Fikk romtype: 1 King bed Deluxe og Premium Club Room med havutsikt. Perks: Tidlig innsjekk og sen utsjekk hos begge. Club access hos begge. På Intercontinental Bali så brukte vi resturantene på hotellet, vi fikk 20% avslag på sluttsum pga. status. Meget bra "bang for the buck" på Intercontinental totalt sett. Har gjort noen bookinger gjennom @milehigh nå og det er stopper nok ikke her. Han følger opp og svarer på spm. om du skulle ha noen.