Neida, det var ikke ment å gjøre til noe stort tema. Jeg liker kjempegodt å lese reisebrev selv om den reisende ikke gjør akkurat som det jeg ville gjort. Kanskje skal jeg våge meg på et reisebrev.... Vi får se
Det synes jeg du skal Det er ikke spesielt strenge krav her til hverken form eller innhold, men det er alltid gøy å følge folk på tur
Siste hele dagen i Tokyo, og «endelig» kom regnet.. Eller, det kom egentlig i går kveld men da var vi nesten tilbake på hotellet Idag ble det derfor litt ulike besøk. Først Tokyo Dome City hvor det meste var stengt pga været. Ble kun en runde med tømmerrenna. Så en tur til Sensō-ji for litt bilder. Sjukt mye folk der, ikke overraskende .. Så ble det siste museet for turen, Tobu Museum. Veldig mange tog, busser og annet. Og flere «simulatorer» hvor junior kunne prøve seg som lokfører
De fleste kjenner vel maten på IC hos SK nå, men her er likevel bilder. Ulempen med å sitte på rad 9 (først i mini-kabinen) er at noen andre har spist opp maten din.. Jeg hadde lyst på lam, men det var tomt så det ble kylling. Men så var vi først av flyet. Ingen kø i tollen.
Nå har vi akkurat satt oss (1D/E) på SK1472 til OSL. 30 min forsinket men vi rekker nok toget til Oslo S hvor det blir en overnatting hos mine foreldre i Oslo før vi drar hjem til Larvik imorgen. Gleder meg allerede til neste Japan-tur i andre halvdel av september Takk for følget!
Veldig bra med far og sønn tur .., gled deg til junior inviterer deg med på tur, da slipper du å betale!
Jeg sa til han at neste gang får du ta meg med på tur. Da rynket han på nesen. «Hvis jeg betaler og du er reiseleder da?» Da var svaret JA!