Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. Franco63

Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke her.
    Det jeg fikk idag var for den fakturan jeg betalte for oktober:) og regner med at siden de har løst sine problemer så tikker det nye trumf inn den 10 desember;)

tombom and Blaa like this.
  2. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,373
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk for juli jeg. Og litt fra februar. Eller så var det fra TV’n jeg kjøpte i desember neste år.

Last edited: 30. nov 2018
  3. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    323
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke for å være ufin men jeg føler det er mange som bare slenger ut påstander om at de har fått bonus for ditt og datt. Min bonus matchet oktoberfaktura. Gjør litt ordentlig research før man poster tenker jeg - eller la være å poste.

kristiaan, dkvt, olekvi and 9 others like this.
  4. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Enig. Forferdelig enkelt å sjekke hva som er bonusgrunnlag mot hva en har fått.

vegardg liker dette
  5. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Både enig og uenig.
    Enig i at det ikke er nødvendig å legge ut poster om manglende bonus uten at man er helt sikker.
    Uenig i at det er forferdelig enkelt å sjekke bonusgrunnlaget opp mot transaksjonene da det noen ganger er en forskyvning den ene eller andre veien. Noen ganger har jeg fått mer i bonus enn transaksjonene på fakturaen skulle tilsi, andre ganger mindre. Ser ut som det stort sett går opp i opp over flere fakturaer.

6. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Med tenke på at Nordic Choice MC og SAS MC begge er SEB, er det innafor å betale SAS fakturaen med NC via Payr??

OyvindN liker dette
  7. olekvi

olekvi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Javel? Så du har altså fått Trumf for omsetning på Shell MC før de har produsert fakturaen?

DanH and Blaa like this.
  8. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,531
    Bonuspoeng:
    113
    Tolker jeg det riktig som på en annen post litt lenger baki her som hevdet at Revolut Metal funker i payr?

Slik at en alternativ måte å fremdeles få kredittkortbonus på betalinger er f eks å toppe up Revolut Metal med SAS MC (10k pr 4 dager?) (evt andre kort) og så "tømme" metal-kortet ved å betale regninger med det ? Hvis Shell MC skulle ryke så gjør vel det samme nytten - men til en månedspris på 140kr?

Gullars liker dette
  9. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Revolut Premium fungerer også på Payr med top-up fra SAS MC, det kan jeg bekrefte. Har ikke Shell MC, så utfordringen er å finne et fornuftig kort å å fylle opp Revolut med slik at SAS MC regningen kan betales. Det går å fylle opp Revolut med DNB MC, men er usikker på om det faktisk gir EB.

Gullars liker dette
  10. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    I starten av november? På min faktura for «oktober» er det transaksjoner for 4/10-3/11 (hvis jeg husker korrekt) men ikke lengre frem i november. Høres rart ut hvis du (som kanskje den eneste) skal ha mottatt bonus for transaksjoner lengre frem i tid..

DanH liker dette
  11. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,990
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har samme erfaring, transaksjoner frem til 3/11 er med og stemmer på et øre. Ingen faktura eller poeng for november.

indahla, DanH and olekvi like this.
  12. sam11net

sam11net Senior Medlem

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Syns du kan lese litt lenger bakover enn bare 2-3 poster før du foreslår en konklusjon. Der er flere her som skriver de har fått bonus for november, for kjøp godt uti november.

13. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,320
    Bonuspoeng:
    93
    Vi har lest det, men det høres ikke mer logisk ut av den grunn.

SAJblue, indahla, TOSflyer and 2 others like this.
  14. BDUflyer

BDUflyer Medlem

Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk 183,3 Trumf fra Shell MC, mens bonusgrunnlaget på siste faktura var 15139,54 kr, så det må være bonus for deler av november som er tatt med.
    Jeg får beløpet til å stemme med transaksjoner frem til 25.nov. utenom payr. Har brukt kortet både til payr og til vanlige kjøp.

Last edited: 02. des 2018
  15. Bonusduk

Bonusduk Bonus jeger

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    93
    Det stemmer slik jeg ser det.

Kortet fikk jeg først i November, så relativt vanskelig å ha fått noen transaksjoner før den tid

Attached Files:

16. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Basert på bonusen har du fått for kjøp på Kiwi, men ikke Payr. Så da ser det ut som de har lukket denne muligheten...

Om du har mulighet, hva et «beskrivelsen» for Payr om du eksporterer til Excel? Samme som for Kiwi eller noen annen tekst?

17. sam11net

sam11net Senior Medlem

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Det var ikke logikken som ble diskutert her, men at _mer_ enn en person som sier de har fått fått poeng for kjøp gjort uti november.
    Du kan godt si, at de sier er feil, men det endrer ikke fakta om at det er flere som sier det.

18. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,588
    Bonuspoeng:
    183
    Fakturaen for November blir vel generert en av de nærmeste dagene, da får vi vel svaret.

Bruker SAS MC til Payr enn så lenge

SAJblue liker dette
  19. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Vi får begge(?) håpe jeg har rett og du/dere har feil :)

Blaa and SAJblue like this.
  20. sam11net

sam11net Senior Medlem

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Har kun fått poeng for oktober jeg, og håper virkelig at vi får poeng for november også. Utover det, så har jeg ingen informasjon.

Del denne siden