Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,249
    Likes mottatt:
    1,975
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet rabattkode for OBOS rabatten?

    Jeg kan gå via linken hos OBOS, men hadde håpet å få den lagt inn på kontoen min.
     
  2. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    518
    Likes mottatt:
    633
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har fått statusmatch med CC juksegull (Gold Elite, matchet fra EBD) til Nordic Choice? Hvilket nivå kan man eventuelt få? :)
     
  3. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,249
    Likes mottatt:
    1,975
    Bonuspoeng:
    113
    Du får Nordic Choice gold.
     
    kaijoar liker dette
  4. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    518
    Likes mottatt:
    633
    Bonuspoeng:
    93
    Takk! Fikk akkurat oppgradert til juksegull hos CC, og endte opp med å få Gold Elite helt til januar 2018.
    Dere som har fått statusmatch i det siste, på det finske tilbudet, har dere brukt skjemaet på linken?
    Har faktisk ingen opphold hos CC i denne opptjeningsperioden, tror dere Nordic Choice reagerer på det?
     
  5. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,249
    Likes mottatt:
    1,975
    Bonuspoeng:
    113
    Det er et skjema. Finner ikke linken akkurat nå, men er her eller på tråden på businessclass.se.
     
  6. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,897
    Likes mottatt:
    5,787
    Bonuspoeng:
    183
    http://nordicchoicecampaigns.com/match/fi/
    Eg tok berre screenshot av Club Carlson-kortet i appen på telefonen og la ved dette som vedlegg. Der står ingenting om antall opphold.
     
  7. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    940
    Likes mottatt:
    1,361
    Bonuspoeng:
    93
    Matchet kun bilde av mitt HHD kort til Platinum hos Choice, tok < 24 timer.
     
  8. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,808
    Likes mottatt:
    4,622
    Bonuspoeng:
    113
    Husker jeg la merke til noen slike konvolutter på resepsjonen da jeg skulle sjekke inn på Clarion Collection Hotel Grand Bodø i fjor høst. (var kun sølv på den tiden)
    Har dog hverken observert eller vært borti det selv på de besøk jeg har hatt på andre Choicebrandede-hoteller i ettertid, så det er nok ulik praksis ute å går..
     
  9. Mortenaue

    Mortenaue Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg vet bare ikke helt om jeg liker praksisen. Jeg vet ikke om det handler om at jeg ikke vil navnet mitt skal bli flashet sammen med opplysninger om at jeg er platinum, eller om det bare er personvernspørsmålet jeg reagerer på. Det finnes vel de som tar inn på hotell uten at de ønsker at bekjente skal spørre kona om hvorfor de bodde på hotell i egen by? ;)
     
    milehigh liker dette
  10. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,249
    Likes mottatt:
    1,975
    Bonuspoeng:
    113
    Er noen av Choice hotellen nær Oslo S som har gode treningsfasiliteter?
     
    Edvard liker dette
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,421
    Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Gjelder på Clarion hoteller, ikke resten av kjeden. Har vært praktisert i minst 2 år vil jeg si. Ganske fin touch, brukt det flere ganger selv.
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  12. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    518
    Likes mottatt:
    633
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan ser du hvor lenge status varer? Hos meg står det bare "nåværende periode: mai 2016 til april 2017", men håper jo ikke statusen varer så kort...

    Forøvrig må jeg si tusen takk for all hjelp, ble matchet til Gull i går. Passet bra, siden jeg skal bo hos NC i morgen :)
     
    Travellingalf liker dette
  13. Rygel

    Rygel Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    46
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg brukte google translate på vilkårene til den finske siden, hvor det altså står at statusen gjelder inneværende periode pluss neste.

    På "min side" hos nordic choice club står det under Kvalifiserende netter: "Hurra, du er sikret enda en periode". Jeg tenker derfor at du har fått ut april 2018, siden det er kvalifiseringsperioden din! :)
     
  14. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har prøvd tjenesten med gratis skjortevask som platinum?
    Har et seminar med opphold tirsdag til onsdag, og lurer på om det er lang nok tid for å kunne levere inn skjorte til vask?
     
  15. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,808
    Likes mottatt:
    4,622
    Bonuspoeng:
    113
    Skal på kurs i morgen på Quality hotel Olavsgaard, og siden rommet var booket av NITO, ringte jeg hotellet i dag for å sørge for at mitt NCC nummer ble lagt inn på bookingen (2 netter)..
    (Den essensielle delen av) Samtalen forløp seg i korte trekk omtrent slik..:

    Etter jeg har informert om mitt medlemsnummer hører jeg litt tasting..

    Resepsjonist: - Kjempebra at du ringer, så vi får lagt inn dette. Da blir det mye enklere for oss å planlegge. Vi er nemlig fullbooket i morgen..

    Ok, tenker jeg, mens jeg hører litt mer tasting...


    - Sånn.. Da holder jeg av en suite til deg jeg.. Hjertelig velkommen i morgen!


    Blir spennende å se rommet, men denne opplevelsen må jeg si meg fornøyd med! :)
    (Så lenge de holder ord, vel å merke..) ;)
     
    milehigh, miura, geddi and 4 others like this.
  16. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    518
    Likes mottatt:
    633
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bor en hel del på Olavsgaard og Hotell 33 i løpet av året, og Olavsgaard er utrolig flinke til å anerkjenne statuskunder og å sørge for skikkelig oppfølging. Av sikkert 30 netter på førstnevnte i løpet av siste to år, har jeg aldri opplevd en eneste mangel på service fra personalet der. Hotellet er litt slitent, og maten kan bli kjedelig når man har fått det samme flere ganger, men ellers må jeg berømme de som jobber der for å være noen av de beste i bransjen.
    Hotell 33 er til tider den strake motsetningen, i alle fall når det kommer til resepsjonspersonale. Det er nærmest null anerkjennelse av statuskunder, sjelden eller aldri mulighet for oppgradering, og generelt lavt servicenivå i resepsjonen der. Alltid "problematisk" å få til en sen utsjekk selv om man er gull (får det alltid til slutt, men ikke før de virkelig har latt meg føle på kroppen at "dette er litt over hva du egentlig bør forvente deg i grunn...". Når det er sagt skal det sies at personalet som serverer og lager mat der jevnt over gjør en meget bra jobb.
     
    geddi and Baldrick like this.
  17. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,445
    Likes mottatt:
    8,844
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har prøvd det med skjorte. Den kom selvfølgelig på regning, men da jeg påpekte platinumfordel ble den raskt fjernet.

    Husker ikke hvordan tidene var, men du får den til neste morgen i hvert fall. Hvis du skal bruke den i baren samme kveld, så ville jeg ikke satset alt på det kortet.
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,102
    Likes mottatt:
    33,412
    Bonuspoeng:
    293
    Vær oppmerksom på at det kan være visse forutsetninger til grunn for å få det gratis, f.eks stoffet, når du leverer inn og må ha det ferdig osv.
     
  19. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk kortet i posten igår. Det gjelder ut 11/17 ...


    Snacky
     
  20. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    794
    Likes mottatt:
    1,928
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje et halvtåpelig spørsmål, men prøver meg likevel.

    Har nylig hatt to familiemedlemmer som har bodd på hver sitt Choice-hotell, uten at de er medlemmer, eller at noe ble registrert, så om det er mulig kunne jeg gjerne tatt disse poengene (hadde jeg visst det skulle jeg booket rom for de...).

    1. Jeg ser det er mulig å etterregistrere poeng på Choice sine hjemmesider, der man bl.a. fyller inn navn, bookingnummer og dato. Vil jeg kunne få dette registrert på meg om jeg skriver noen andre sitt navn?

    2. Om "1" ikke lar seg gjøre, vil det være mulig å overføre poeng? Altså jeg registrerer en konto i navnet til de som overnatter (med tillatelse naturligvis), og overfører disse poengene til meg selv.
     

Del denne siden