Noen som vet rabattkode for OBOS rabatten? Jeg kan gå via linken hos OBOS, men hadde håpet å få den lagt inn på kontoen min.
Noen som har fått statusmatch med CC juksegull (Gold Elite, matchet fra EBD) til Nordic Choice? Hvilket nivå kan man eventuelt få?
Takk! Fikk akkurat oppgradert til juksegull hos CC, og endte opp med å få Gold Elite helt til januar 2018. Dere som har fått statusmatch i det siste, på det finske tilbudet, har dere brukt skjemaet på linken? Har faktisk ingen opphold hos CC i denne opptjeningsperioden, tror dere Nordic Choice reagerer på det?
http://nordicchoicecampaigns.com/match/fi/ Eg tok berre screenshot av Club Carlson-kortet i appen på telefonen og la ved dette som vedlegg. Der står ingenting om antall opphold.
Husker jeg la merke til noen slike konvolutter på resepsjonen da jeg skulle sjekke inn på Clarion Collection Hotel Grand Bodø i fjor høst. (var kun sølv på den tiden) Har dog hverken observert eller vært borti det selv på de besøk jeg har hatt på andre Choicebrandede-hoteller i ettertid, så det er nok ulik praksis ute å går..
Jeg vet bare ikke helt om jeg liker praksisen. Jeg vet ikke om det handler om at jeg ikke vil navnet mitt skal bli flashet sammen med opplysninger om at jeg er platinum, eller om det bare er personvernspørsmålet jeg reagerer på. Det finnes vel de som tar inn på hotell uten at de ønsker at bekjente skal spørre kona om hvorfor de bodde på hotell i egen by?
Gjelder på Clarion hoteller, ikke resten av kjeden. Har vært praktisert i minst 2 år vil jeg si. Ganske fin touch, brukt det flere ganger selv.
Hvordan ser du hvor lenge status varer? Hos meg står det bare "nåværende periode: mai 2016 til april 2017", men håper jo ikke statusen varer så kort... Forøvrig må jeg si tusen takk for all hjelp, ble matchet til Gull i går. Passet bra, siden jeg skal bo hos NC i morgen
Jeg brukte google translate på vilkårene til den finske siden, hvor det altså står at statusen gjelder inneværende periode pluss neste. På "min side" hos nordic choice club står det under Kvalifiserende netter: "Hurra, du er sikret enda en periode". Jeg tenker derfor at du har fått ut april 2018, siden det er kvalifiseringsperioden din!
Noen som har prøvd tjenesten med gratis skjortevask som platinum? Har et seminar med opphold tirsdag til onsdag, og lurer på om det er lang nok tid for å kunne levere inn skjorte til vask?
Skal på kurs i morgen på Quality hotel Olavsgaard, og siden rommet var booket av NITO, ringte jeg hotellet i dag for å sørge for at mitt NCC nummer ble lagt inn på bookingen (2 netter).. (Den essensielle delen av) Samtalen forløp seg i korte trekk omtrent slik..: Etter jeg har informert om mitt medlemsnummer hører jeg litt tasting.. Resepsjonist: - Kjempebra at du ringer, så vi får lagt inn dette. Da blir det mye enklere for oss å planlegge. Vi er nemlig fullbooket i morgen.. Ok, tenker jeg, mens jeg hører litt mer tasting... - Sånn.. Da holder jeg av en suite til deg jeg.. Hjertelig velkommen i morgen! Blir spennende å se rommet, men denne opplevelsen må jeg si meg fornøyd med! (Så lenge de holder ord, vel å merke..)
Jeg bor en hel del på Olavsgaard og Hotell 33 i løpet av året, og Olavsgaard er utrolig flinke til å anerkjenne statuskunder og å sørge for skikkelig oppfølging. Av sikkert 30 netter på førstnevnte i løpet av siste to år, har jeg aldri opplevd en eneste mangel på service fra personalet der. Hotellet er litt slitent, og maten kan bli kjedelig når man har fått det samme flere ganger, men ellers må jeg berømme de som jobber der for å være noen av de beste i bransjen. Hotell 33 er til tider den strake motsetningen, i alle fall når det kommer til resepsjonspersonale. Det er nærmest null anerkjennelse av statuskunder, sjelden eller aldri mulighet for oppgradering, og generelt lavt servicenivå i resepsjonen der. Alltid "problematisk" å få til en sen utsjekk selv om man er gull (får det alltid til slutt, men ikke før de virkelig har latt meg føle på kroppen at "dette er litt over hva du egentlig bør forvente deg i grunn...". Når det er sagt skal det sies at personalet som serverer og lager mat der jevnt over gjør en meget bra jobb.
Jeg har prøvd det med skjorte. Den kom selvfølgelig på regning, men da jeg påpekte platinumfordel ble den raskt fjernet. Husker ikke hvordan tidene var, men du får den til neste morgen i hvert fall. Hvis du skal bruke den i baren samme kveld, så ville jeg ikke satset alt på det kortet.
Vær oppmerksom på at det kan være visse forutsetninger til grunn for å få det gratis, f.eks stoffet, når du leverer inn og må ha det ferdig osv.
Kanskje et halvtåpelig spørsmål, men prøver meg likevel. Har nylig hatt to familiemedlemmer som har bodd på hver sitt Choice-hotell, uten at de er medlemmer, eller at noe ble registrert, så om det er mulig kunne jeg gjerne tatt disse poengene (hadde jeg visst det skulle jeg booket rom for de...). 1. Jeg ser det er mulig å etterregistrere poeng på Choice sine hjemmesider, der man bl.a. fyller inn navn, bookingnummer og dato. Vil jeg kunne få dette registrert på meg om jeg skriver noen andre sitt navn? 2. Om "1" ikke lar seg gjøre, vil det være mulig å overføre poeng? Altså jeg registrerer en konto i navnet til de som overnatter (med tillatelse naturligvis), og overfører disse poengene til meg selv.