Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,993
    Bonuspoeng:
    113
    Nordic er ikke et datterselskap, men en lisenstaker for Choice merkevare. Det virker dog å være ganske stor forskjell i hva de putter i merkevarene.

swib liker dette
  2. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk epost med beskjed at det kommer et "eksklusivt" tilbud kun for medlemmer i morgen, 13. nov. Kanskje greit å holde igjen bookinger om man vurderer det i dag.

swib liker dette
  3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,876
    Bonuspoeng:
    293
    Akkurat nå får du doble bonuspoeng på alle bookinger gjort på vår hjemmeside og app!
    Få doble bonuspoeng på alle bookinger du gjør frem til 21. november. Gjelder alle bookinger du gjør på vår hjemmeside eller i vår app for overnatting mellom 15. desember 2018 og 31. mars 2019. Pass på – tilbudet varer ikke for evig!

drsyk, Tjo and Sunnfjordingen like this.
  4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,120
    Bonuspoeng:
    183
    Då var hotellet for førjulsturen til Stockholm booka på nytt :)

drsyk liker dette
  5. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som har noen erfaringer om innsjekk i app betyr noe ifht oppgradering?

Tjo liker dette
  6. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har erfaring at du må påminne resepsjonistene om at du skal ha oppgradering, og gjerne ha sjekka på førehand. Eg føler meg litt til bry, og liker ikkje å slå kortet i disken.

7. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, men ofte ligger oppgraderingen inne i appen allerede dagen før. Eller tidlig samme dag.

8. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    Har samme erfaring - virker nesten som om de ikke får opp status på skjermen når de sjekker deg inn.
    Når jeg ikke får automatisk tilbud om hverken vann eller oppgradering bruker jeg å slakte de på innsjekk i spørreundersøkelsene man får etter opphold. Forhåpentligvis presser det fram bedre rutiner/systemer.

drsyk liker dette
  9. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Har blitt oppgradert 100% av gangene som platinum. Så er litt forskjellig opplevelser her.

10. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Doble poeng ut året for alle kjøp ut året, mellom 19.nov-31.des. Julebonanza!

11. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Nokon som veit om ein får soft landing om ein ikkje klarer å rekvalifisere seg til Nordic Choice Platinum?

12. Oppirumpadi

Oppirumpadi Medlem

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    Man får dessverre ikke det.

13. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Platinum MC er jo gyldig et pr år etter status reduksjon, dog var nok ikke det du lurte på :)
    Allerede sikra opphold på Farris BAD(fruen blir fornøyd) +Norefjell Ski og Spa(fruen+kidza blir fornøyd)+Kristiansand opphold for dyreparken(Kidza blir fornøyd)+Vipps+Payr+Revolut så skal ikke være noe problem, ila 3 år til fått livslang gull medlemskap og da får jeg soft landing hver gang fra Platinum til Gull ;)

ValdresBjarne liker dette
  14. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Skrev ikke du en artikkel som ble publisert her hvor det stod at de hadde softlanding? :eek:

15. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Det er min, men har eg husker ikkje å ha sagt at dei har soft landing, men sjekker artikkelen:)
    Trur eg klarer gull neste periode, spørs litt på kampanjer og reisemønster med diamant
    (er godt på gang til gold for life!)

drsyk liker dette
  16. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,711
    Bonuspoeng:
    113
    Med Choice MC skal det vel godt gjøres å IKKE greie gull. Trenger jo bare 6 netter i tillegg til de man får fra kredittkortet. :)

Dette vet jo du, men til info for andre.. ;)

SayWhat and drsyk like this.
  17. Condictio

Condictio Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Flere som har problemer med vipps og payr ? Til tross for at kortet ikke er brukt siden 1 desember så får jeg feilmelding i vipps. Fikk betalt noe i payr, men det stoppet på ca 3000 kr. Prøvde å bruke kortet til et vanlig kjøp, men det løste ikke payr eller vipps problemet :confused:

18. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    @Condictio du har vel flere bank kor:rolleyes:t, bare å prøve igjen senere om pr dager og se om fungerer. Fungerer helt fint her. Mellomtiden kan du bruke Visa Trumf`n din eller Shell MC(obs med forbehold om endringer).

19. Condictio

Condictio Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Joda, men er bare så irriterende når kortet er så ustabilt. Spesielt når det allerede er en beløpsgrense på 4000 kr pr 96 time... Bruker i utgangspunktet kun kortet til vipps/payr/choice så spørs om ikke kortet blir sagt opp fra nyttår.

20. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    Tror NCC kortet har en ekstra beløpsgrense pr. 30 dager på Vipps/Payr. Hvis jeg skal gjette er denne rundt 20.000,-. Egne erfaringer altså.

Del denne siden