Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Greit å høre at unntaket alltid har vært der. Jeg har ikke lagt merke til det tidligere, og var redd for at det var «forbedringer» av medlemsvilkårene på gang :rolleyes:

tobeornot999 liker dette
  2. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    167
    Bonuspoeng:
    43
    Prøvde å få tak i rom i trondheim forrige uke, men da var alt fullt, var visst 40+ andre på platinum venteliste også

3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Ouch! Hva skjedde der i byen forrige uke?

Og sa de noe om blackout, eller bare at det var over 40 andre plat som også ventet? Slike erfaringer er nyttig å få inn i forumet, selv om jeg skjønner det ikke løste seg heldig for din del.

Emma liker dette
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,260
    Bonuspoeng:
    183
    Fiskerimesse.
    https://nor-fishing.no/

5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Da prøvde du vel å bruke fordelen "Garantert rom"? Fordelen som vi lurte på om det er blackoutdager for er "Garantert bonusnatt" og da må det være standard dobbeltrom ledig, så uansett om det er blackout eller ikke så hadde det ikke gått å booke under Nor-Fishing.

Den er sein iår da, eventuelt var Pstereo tidlig. Den pleier innimellom å krasje med Pstereo som gjør det frustrerende å skaffe hotellrom. Jeg har også gått brannvakt på Nor-Fishing for mange, mange år sia. Spesielt å gå rundt i utstillingene midt på natta :D

Emma and Maggie like this.
  6. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde samme problemet og ringte kundeservice. Den hyggelige svenske damen kunne da fortelle at problemet lå i at det var en liten forsinkelse i systemet ved booking som gjorde at det kunne gå noen timer før bookingen ble registrert.

Hun gikk inn på min konkrete booking og fant da ut at den ikke ble registret før 03:35 på natte, og derfor ikke kom opp i kampanjen. Hun fikset det med det samme, så jeg har nå fått alle poengene. Bookingen ble gjort 23:15.

Har flere bookinger fremover som er gjort sent på kvelden 9 august, så jeg må jeg passe på.

Emma, Jojo and Upsaker like this.
  7. Jojo

Jojo Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Aha, da skjønner vi litt mer av hva som har gått galt her. Jeg gjorde alle mine bookinger etter kl 22 på kvelden, og ingen fikk utbetalt triple poeng etter utsjekk. Så var i kontakt med kundeservice nettopp, som fikk fikset det manuelt. Litt rart at de ikke har tatt mer aktivt initiativ her selv, men får håpe og tro de ville gjort det etter hvert.

Som @Upsaker meldte om ble det litt kaos i poengtabellen, siden de først krediterte/debiterte alle gamle poengposter og så la til triple poeng, men alt ser riktig ut nå.

8. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    167
    Bonuspoeng:
    43
    Beklager, da bomma jeg litt :D
    Stemmer, det var "garantert rom" jeg prøvde meg på, fikk bare beskjed om at det ikke fantes noe som helst og at de hadde 40+ på "venteliste" for "garantert rom" (nærmeste med noe ledig var Stjørdalen).

9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,259
    Bonuspoeng:
    183
    Gavekort kjøpt på nc.no som er gyldige kun 1år.
    Mener det var en her inne som skrev om et triks til forlengning av gavekortet men finner ikke innlegget.
    Noen som husker?

10. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    2,921
    Bonuspoeng:
    93
    Maggie liker dette
  11. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan gikk denne etterregistreringen?

12. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,259
    Bonuspoeng:
    183
  13. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke testet dette selv, men kanskje du kan booke opphold fram i tid og forhåndsbetale med gavekortet?

Maggie liker dette
  14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig noen har funnet på noe kreativt, feks å ringe inn til NC og få forhånds-registrert gavekortet som betaling for et fremtidig opphold.

Men selv ser jeg at reglene er såpass strenge at jeg bruker opp NC gavekortene før det har passert 12 mnd. Og bruker dem som vanlig betaling ved utsjekk.

Emma, eventyrer and Maggie like this.
  15. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,259
    Bonuspoeng:
    183
    Har allerede forsøkt dette gjennom mail men første agent sa nei.
    Siste gavekort kjøpt på kampanje. Har stort sett bodd inneværende medlemsperiode på poeng. Håper jeg klarer forlenge det, ellers må jeg ta et spontant helgeopphold.

Emma liker dette
  16. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    I dag er det bare surr både i appen og på nettsiden når jeg logger inn. De viser ikke lik saldo, og bare noen av bookingene vises. De samme vises ikke på nett og i App, dvs noen ligger begge steder men ikke alle.

Avbestilte en booking nå (via lenke i mail), og la inn to andre bookinger. Dette ble ikke synlig på nett eller app.

Flere som opplever dette?

17. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Alt ser normalt ut hos meg. Men for en stund siden forsvant romkatergori fra appen. Den dukker bare opp når jeg logger inn på nettsidene. Flere som har det sånn?

18. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Jorgen44 liker dette
  19. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,619
    Bonuspoeng:
    183
    themichael, Emma and Jorgen44 like this.
  20. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Skal det faktisk ligge to Quality Hotel rett overfor hverandre på hver sin side av Prinsens gate? :D

Jorgen44 liker dette

Del denne siden