Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    697
    Bonuspoeng:
    93
    Har forsøkt å se gjennom de nye sidene. Utenom ny logo og dette med Red carpet(som fortsatt er uklart for meg) så sliter jeg med å finne noe som helst nytt. Skal hotellene fortsatt beholde Comfort, Quality og Clarion betegnelsene forresten?
     
  2. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Grooo, Maggie, holmen and 1 other person like this.
  3. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    697
    Bonuspoeng:
    93
    Fant en ny ting til. Ser ut som det blir mulig å bruke poeng hos preferred hotels
    upload_2023-5-22_10-40-2.png
     
  4. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,366
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ikke ut som at hotellene skal re-brandes.
    Det ville sikkert kostet en formue, men da slipper de vel heller ikke unna lisenskostnader, som var foreslått som en årsak for byttet.
    Kanskje det kommer senere.
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,543
    Bonuspoeng:
    293
    Det er jo ikke så dumt. Kan hente inn litt Choice Strawberry poeng mens jeg venter på at det er nødvendig med flere EB-poeng.

    Kanskje noen kan endre navnet på tråden til Q & A - Strawberry? :)
     
    Erlingni liker dette
  6. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Dette må vel være en forbedring?
    Mener å huske at det tidligere var bare en oppgrading opp. Slik jeg leser det nå så kan jeg booke standardrom på the hub i kveld, og forvente suite siden det er ledige suiter?
     
  7. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Ellers hyggelig at samarbeid med Royal Caribbean fortsetter, og at man nå har kampanje med VIP-pakke ved snarlig booking:
    Nå er ikke en flaske billig amerikansk musserende og jordbær utslagsgivende for min del.. men 15.000 poeng er jo hyggelig å ta med seg :)
     
    eventyrer liker dette
  8. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, eller Q & A - Strawberry (tidligere Nordic Choice Hotels) i en overgangsperiode så man får med seg etternølerene :)
     
    holmen liker dette
  9. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    @Darkcho ?
     
  10. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, var samme vilkår før. Problemet er ordet "mulighet". At det er ledige rom er tydeligvis ikke nok.
     
    Maggie liker dette
  11. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Er jeg forresten blind, eller er det ingen mulighet å se hvilke netter man har tjent opp på mine sider? Jeg ser "Mastercard 2 kvalifiserende netter" under "mine bonuspoeng" men jeg ser ikke noe sted en liste med kvalifiserende netter.

    Skal sende de en mail da jeg ser ut til å mangle noen netter fra nylige opphold og opptjeningsperioden går ut 31. mai :)
     
  12. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm jeg var sikker på at det stod
    Jaggu, du har helt rett. Blir spennende å sjekke ved neste opphold hva vi blir tilbudt i forhold til hva som er ledig for å bookes på websidene deres.
     
  13. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Synes ordet "mulighet" burde kobles til "tilgjengelighet", altså at muligheten ligger i tilgjengeligheten. Men slik praktiseres det jo ikke, hvilket er synd.
     
    Maggie and Erlingni like this.
  14. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    I tillegg er det 20k velkomstpoeng nå på mastercardet for de som ikke har hatt kortet de siste to årene. Det er vel rausere enn tidligere? Pleide å være 10k, tror jeg
     
  15. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Praktisk! Spennende å se om man får mer eller mindre for poengene i forhold til å booke hotell her i Norden.

    Nå er vel endel av de frittstående hotellene allerede i Preferred hotels også. Villa Copenhagen er ihvertfall.
     
  16. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Blir spennende å se, ja! Mye bra hoteller der. At det er gavekort og ikke innveksling av poeng gjør meg litt avmålt.

    Ideelt burde de fått til status match mot I Prefer-programmet til Preferred Hotels, selvom det ser ut til å være et ganske dårlig program er det bedre enn å ikke ha noe utenfor Norden…
     
  17. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Ser på E24 at Master Franchise avtalen går ut 2023, og at de ikke ønsker å forlenge den. Samtidig så sier de ikke noe om når hotellene skal bytte navn. Og selv flere av de nye hotellene får jo Choice navn, så de skal vel betale litt fremover. Er vel lurt å bruke litt tid på navnebyttet. https://e24.no/norsk-oekonomi/i/3EQ...med-kalkulatoren-vil-du-aldri-realisere-dette
     
    freddyen liker dette
  18. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Står faktisk noe annet i en E24-artikkel fra i dag:
    Han sier at folk fortsatt vil ha fordelene sine gjennom Choice, og i tillegg signerer Strawberry i disse dager en ny alliansekontrakt med hotellkjeden Preferred Hotels, slik at kundene kan bruke poenger på kryss og tvers.
     
  19. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,302
    Bonuspoeng:
    93
    Mange som er ivrige i dag gitt

    Problemer med å booke rom

    For øyeblikket er det ikke mulig å booke rom på vår hjemmeside. Vi jobber hardt for å løse problemet.
     
  20. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    Får antagelig en anselig mengde overnattinger i Stavangerregionen fremover. Det ene Quality-hotellet på Forus ligger midt mellom de to kontorene jeg nok kommer til å oppholde meg på, med gangavstand til begge, så det blir vel fort overnattinger der og iblant litt i byen når jeg er lei av Forus.

    Har Gold i dag, nettopp søkt på ny om Strawberry-mastercardet. Vi har en passe dårlig bookingportal på jobb, så regner med det aller meste av hotellbookinger blir gjennom ViaTrumf og betaling med Strawberry-kort.

    Hva annet bør jeg tenke på? Mest mulig bookinger under doble/triple poengkampanjer er greit nok. Medlemsperioder min går oktober-oktober, og starter på null nå - så regner med jeg ikke klarer mer enn 20-30 overnattinger før ny periode starter, så blir vel ikke noe nytt medlemsnivå med det første.
     
    eventyrer liker dette

Del denne siden