Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. jcnorway

jcnorway Medlem

Likes mottatt:
    56
    Bonuspoeng:
    18
    Forøvrig klarer de ikke helt å bestemme seg for den nye statusen min i dag - for det veksler mellom SILVER og GOLD på nettsidene og i appen :p

Edvard liker dette
  2. bjornjohansen

bjornjohansen Fly og fly avsted …

Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    18
    På Xpress Youngstorget er "kategoriene" enkelt- og dobbeltrom. På Xpress Grand Central har de superiorrom også.

Tjo and petrate like this.
  3. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    327
    Bonuspoeng:
    63
    Reglene sier vel ingen oppgradering på Xpress-hoteller hvis jeg ikke husker feil, så status har ingenting å si i så måte. Men man får vel fremdeles sen utsjekk og øvrige perks.

Tjo liker dette
  4. jcnorway

jcnorway Medlem

Likes mottatt:
    56
    Bonuspoeng:
    18
    Blir ikke helt klok på status og perioder - jeg har kvalifiseringsperiode januar-desember og var Silver. Så tok jeg NCC Mastercard-tilbudet og er nå oppgradert til Gold. Hvor lenge vil jeg da beholde denne statusen gitt at jeg ikke oppnår antallet netter som kreves for å beholde Gold? Har jeg da bare Gold ut inneværende periode (dvs. til desember 2019)?

5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,118
    Bonuspoeng:
    183
    Ut neste periode, det vil seie desember 2020.

EndreD, jcnorway and Grooo like this.
  6. Tjo

Tjo Ikke lenger helt nytt medlem

Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    33
    Det stemmer nok, jeg var antagelig bare heldig og traff en resepsjonist som hadde en veldig god dag. Og riktig at eneste mulige oppgraderingsvei er fra enkeltrom til dobbelt-rom til twin-rom (hvis jeg ikke husker feil er twin-bed rom litt større enn vanlig dobbeltrom. Men ingenting superior-ish som jeg vet om...

7. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,710
    Bonuspoeng:
    113
    Av nysgjerrighet, hva står det på "Min side" etter oppgradering via NCC Mastercard? Står det "Du har oppnådd GOLD for inneværende og neste periode ..." tilsvarende det under?

upload_2019-5-20_14-21-44.png

8. polarexpressen

polarexpressen Medlem

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg ble også oppgradert for noen dager siden gjennom MC-tilbudet. Hos meg står det "Du er viktig for oss og vi lar deg derfor beholde GOLD ut denne perioden også."

Det lover jo ikke så godt for neste periode.

9. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,710
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg mener å erindre at da jeg statusmatchet til NCC for noen år tilbake, så sto tilsvarende tekst der. Men allikevel ble statusen fornyet også neste periode som lovet.
    (Jeg sendte også mail til kundeservice og fikk dette bekreftet i forkant.)
    Regner med dette blir det samme som å ha opparbeidet statusen i inneværende periode. Da har du den automatisk ut neste også, for å kunne "forsvare" den på ordinær måte.

polarexpressen liker dette
  10. Bolle

Bolle Senior Advisor

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Noen med erfaring fra Choice-hotellene i Florø? Skal ha en overnatting og har reservert både Quality og Comfort. De har omtrent samme pris, men lurer på om noen har noen anbefalinger på å velge mellom disse?

11. jcnorway

jcnorway Medlem

Likes mottatt:
    56
    Bonuspoeng:
    18
    Meget spesielt...

Mottok mitt NCC MC Gold for et par dager siden - idag dumpet et nytt NCC MC ned i postkassen, denne gangen Silver. Kortene er helt identiske bortsett fra status/design. Kortnummer, CVC, utløpsdato osv er kliss likt.

Må ha vært en glitch i databasen hos NCC tipper jeg. Får ringe SEB imorgen. Noen som har opplevd noe slikt (bortsett fra når man faktisk går ned et medlemsnivå da)?

12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,118
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen til Sunnfjord! Eg har berre vore på Quality den siste tida (eit par år sidan), men utan å overnatte. Synst hotellet var jamnt over bra. Ingen ting som utmerka seg negativt. Comfort ser fryktelig stusselig ut frå utsida. Usikker på korleis det er på innsida.

Bolle liker dette
  13. johanna

johanna Nytt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    13
    Har kun bodd på Quality, men enig med Sunnfjordingen over her. Comfort ligger heller ikke like koselig plassert etter det jeg husker. Utrolig hyggelig betjening på Quality og helt fine, sjarmerende rom da vi var der for et par år siden. Har slekt på Svanøy like utenfor, så vi sov over ei natt på vei dit. Litt off topic kanskje, men et besøk på Vesle Kinn var også stor suksess - det anbefales! :D

Bolle liker dette
  14. Anita

Anita Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Sjekket inn på Clarion Post og ble møtt med to timer «mingling» for gull og platinum, er dette normalt?

Baldrick liker dette
  15. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,469
    Bonuspoeng:
    183
    Tjo liker dette
  16. Hanen

Hanen Medlem

Likes mottatt:
    119
    Bonuspoeng:
    33
    Har bodd begge plasser og Quality er et klart valg.

17. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    250
    Bonuspoeng:
    63
    Kan du utdype hva du mener med "møtt med to timer mingling"?

18. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Sendte dere begge to en henvdendelse til SEB som håndterer Mastercard for Choice?

19. Anita

Anita Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Det var ordet mingling som ble brukt ved innsjekk, vi er vant med det samme fra Kimpton men da heter det winehour. Vi fikk vin, øl og noe smått å spise i. Dette i en del av lobbyen.

petrate and Baldrick like this.
  20. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,710
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sendte min henvendelse til NCC kundeservice.

Del denne siden