Noen som får bestilt? får følgende feilmelding ved betaling: SYSTEMFEIL Vi har et teknisk problem for øyeblikket, prøv å bestille flygningen(e) på nytt. Kontakt SAS Sales & Service for hjelp hvis problemet vedvarer. SAS IT Strikes Again.
Var nok noe teknisk feil hos SAS. Har nå 6 bookinger inne på minside som er merket med "billettene i bestillingen din er ikke ordnet enda. Kontakt SAS Customer Service for hjelp."
Hehe, har bare 2 bookinger som er til samme tur og det er den siste jeg nå bestilte. Der står det samme som hos deg på den ene bookingen, mens den andre står det ikke noe spesielt på
Prøver du å betale med amex? Jeg har hatt betalingsproblemer på andre nettsider idag (blandt annet ikea) med Amex
Synes vanskelig å finne gode plus-priser. Så etter MR i august, men klarte i første runde ikke å finne noe aktuelt. Noen som har funnet noe fint? K
Ja, skulle gjerne det, men perioden min begynner 1. august, og tilbudet varer bare frem til 31. august. Tenkte det kunne være mulig å finne noe i slutten av august etter skoleferien. Har ikke F&F hatt lengre periode før? Trodde jeg pleide å booke noen høstbilletter om våren. K
Bestilt LHR i august. Meget gunstig pris i Go Smart. Det var nødvendig å søke og lete litt, så dermed forsvant årets multetur til Aust-Finnmark! Betaling med 2 vouchers og Amex gikk uten problem. Forøvrig var det også tilbud i både Plus Smart og Pro.
Du får legge inn ei bestilling dersom det, mot formodning, blir skrint med forsyninger av fjellets gull. Jeg veit av ei myr...