Forutsatt at de da reiser på samme fly og på en *A reise så kan du gjeste dem inn ja. Info om at du kan betale dem inn går vel ut til alle, uavhengig av status.
OK, takk. Det ser imidlertid veldig ut som informasjonen gjelder spesielt for mine medreisende, ikke noen generell info. Merkelig.
SAS IT syns individuell behandling er vanskelig å programmere, derfor holder de seg til å skjære alle over en kam.
Har de samme booking som deg...bare gå først inn i loungen...tv skjermen spør hvor mange gjester du vil ha med...skriv 2 stk...så må gjestene dine bare skanne sine boardingpass etter deg. Mrk at de må gå inn rett etter deg i SAMME gate som du gikk inn før de.
Jeg skal på langtur om to uker. Jeg har SAS Plus fra MOL - OSL, kommer å overnatter der, men skal videre i Go til FRA neste dag og derifra videre til YVR i BIZ. Har jeg Lounge tilgang i OSL siden det ikke er gjennomgående BIZ (men betalte selvfølgelig poen for en BIZ tur)?
Er det bryet verd å bevege seg mellom terminal B og C på EWR for å teste Polaris Lounge, eller finner man noen i B som er helt på høyden? Flyr SAS Biz, har EBG og DNB LoungeKey.
Kan si presis det samme om American flagship på MIA. Den er OW. Forskjellen til super dårlig Turkish (*A) på samme flyplass er helt ekstrem.
Jeg likte Panorama lounge som ligger et stykke ut på den lange A-piren, mange mindre rom med utsikt til fly. Det skal også være en tidligere First-lounge i andre etasje over Panorama lounge, men denne var stengt i starten av juli. Mat og drikke-utvalget er bedre i Senator lounge.
Noen som vet om det er mulig å besøke "Executive Lounge" på WRO når man reiser domestic med LOT (til WAW)? Star Alliance Lounge Finder sier at LOT gir adgang til denne loungen, men dem skriver også "International Gates". Klarer man å komme seg ditt?
En smule OT, flere som opplever at dekningen er elendig på ARN? Sitter i loungen og har 4G, men utifra hastigheten kunne det vert edge.
Kommer man inn på contract lounger i Europa dersom de har avtale med en eller annen *A medlem? I mitt tilfelle tenker jeg Brussels Airlines. Har gull og reiser med sas pluss. Reiser altså ikke med Brussels Airlines. Og ikke minst, er det vanlig at man får inn hele familien eller er det kun én ekstra i tillegg til meg?