Utrolig synd. Dansk diamantmail har bydd på fantastisk god kundeservice, og er nesten alene grunnen til at jeg har valgt å være såpass lojal til SAS som jeg har. Håper de ikke forbedres til nok en svensk tyvärr-nisse.
Det hjelper å ha en morsom e-mail adresse knyttet til kontoen, for gir du dem en god latter på dashbordet når du ringer inn for å booke billett, så er de mye mer behjelpelige og går den ekstra mila med ett smil
Tenker at vi legger ballen om "Oslo-folk gir blaffen" død. Sett deg i bilen halvannen time ut av Oslo og det er som om pandemien aldri har eksistert. Og så bor det såpass mange i Oslo at noen idioter vil det alltid være. Nå er jeg ikke den som håper at folk mister jobben, men irriterer meg fortsatt over denne artikkelen https://www.dagbladet.no/nyheter/stappfullt-i-oslo---folk-gir-faen/72334799 Hvis det er noen jeg håper går konkurs er det rett og slett Dagbladet. rant over, god bedring til meg og ha en fin dag videre
Daglbadet skulle ha det til at utendørsaktivitet er farlig. De bidro til å spre frykt. Det skal utrolig mye for å bli smittet av luftveissykdomer utendørs, noe vi visste allerede i mars. I tillegg dro de på med telelinse for å gjøre inntrykket verre. Men hey, det gir jo klikk da å få opp litt Oslo-hat og en forestilling om at Oslo-folk gir blaffen
Det er jo godt og høre Noen som vet om hun sluttet av fri vilje? Fikk jo etter hvert et godt forhold til Vibeke som tilfeldigvis heter det samme som min samboer
De byttet underleverandør som holder til i Sveg i Sverige. Vibeke jobba vel for det selskapet som røyk ut så vidt jeg skjønte
I følge LinkedIn er/var hun direkte ansatt i SAS siden 2010 og jobber/jobbet fra SAS Travel Center i Danmark.
Uten å kjenne veldig godt til pensjonsordningen i Danmark vil jeg ikke se det som helt usannsynlig at det begynte å nærme seg tiden for å bruke mer tid på en av hobbyene sine og muligens fikk et godt tilbud?