Trumf og Trumf Visa

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

  1. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    281
    Likes mottatt:
    1,543
    Bonuspoeng:
    93
    Hos CirkleK og 1-2-3 kan man benytte Amex. Jeg har noe rabatt der så tror det trekkes fra ca 30øre på pumpeprisen. Kan bruke Amex på kjøp av pølser også. Jeg tror det gir flere eurobonuspoeng å handle der enn å gjøre om trumfkronene til eurobonus.
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Det kjem vel an på kven du spør; ein privatøkonom eller ein innbarka bonusjeger. 365 har/hadde 3,65% kickback (i alle fall då eg fekk kortet for 9-10 år sidan)? Det trumfar vel både ein og to prosent trumf. Men med mindre du set av ein sum tilsvarande kickback på ein eigen flybillettsparekonto for vanvittige flyreiser ville eg nok ha sikta mot Trumf/EB. Men så er eg heller ikkje privatøkonom. På langt nær... :)
     
    DanH and indahla like this.
  3. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    En økonom vil vel se på utgifter kontra inntekter.
    - Utgift til inntektservervelse
    =Utlegg til bonuspoengervervelse
    =Utlegg for ervervelse av gode minner
    =Penger for gode F-minner
    =...ingen gode F-minner kan måles i småpenger
     
    Blaa and Stuttfeiten like this.
  4. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg var akkurat å fyllte tanken på Esso, mtp på dette tilbudet. Da fikk jeg avslag på å trekke Trumfkort, og så betale med DNB MC. Det var ikke lov med Trumf/Kredittkort overhodet.

    Så da sa jeg som sant var, at da kom jeg ikke til å fortsette å fylle på Esso.

    Så gikk derfra med kun DNB MC EBP + 4%rabatten...

    Ingen trumf denne gang..


    C
     
  5. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    547
    Likes mottatt:
    1,595
    Bonuspoeng:
    93
    Hei, hvilken stasjon var dette? Jeg antar at dette fremstod som en generell retningslinje. Trumf+kredittkort er ikke tillatt. Du fikk ikke lov til å prøve engang? Jeg jobber mot Esso på andre områder for tiden og kunne gjerne tenke meg å konfrontere dem med dette. Er det noen som har fått betale med trumf+kredittkort hos Esso noen gang?
     
  6. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    Det fremstod veldig som en generell retningslinje.

    Dro Trumf, og så stakk jeg inn MC, da fikk jeg beskjed om at Kredittkort ikke gikk sammen med Trumf. Så virket nesten som en block i software.

    Jeg sa: Men de bonuser jeg har i mitt kredittkort, har jo overhodet ikke noe med Trumf å gjøre. DNB gir meg mine bonuser her, ikke Trumf...
    Men det var helt blokk, Og hun dro fram 365 kortet som eksempel, på at man ikke hadde mulighet for å få dobbel bonus.

    Dette var Esso Ågotnes(Sotra, utenfor Bergen)

    C
     
  7. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Har både Esso og Shell stasjon rett i gata der jeg bor. Jeg behandler ikke Esso som trumfmedlemmer,... De kan flagge så mye de vil, men det er falsk markedføring sånn som jeg ser det, når de ikke godtar kredittkort på det stedet der.
     
  8. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    547
    Likes mottatt:
    1,595
    Bonuspoeng:
    93
    De tar høyde for det i vilkårene, så de har dekket seg opp: "Pr. dags dato får du ikke Trumf-bonus ved betaling med kredittkort hos Esso. For Trumf VISA gjelder standard bonussatser."
     
  9. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg forsøkte på den lokale ESSO'en her i Larvik på søndag. Spurte om det var OK med først Trumf-kort og deretter Privat365. Hun sa hun mente det ikke gikk men vi kunne gjerne forsøke. Det gjorde jeg men no go. Husker ikke hva det sto på terminalen men den nektet å godta Privat365-kortet etter at Trumf var trukket (kan jo være hun bak kassa trykket på en "hemmelig" knapp..)
    Så da ble det ikke Trumf denne gang..
     
  10. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,448
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg forsøkte Trumf-kort og DNB MC ute ved pumpa, uten hell... Mener det sto «Kombinasjon ikke tillatt», «Ugyldig kombinasjon» eller noe slikt.
     

Del denne siden