Hva mener du, ingen car service? Dumper ned i SAS Plus og sier: you can close ze doors now. .... er vel på tide å kalibrere radaren til real-life
LH 717 1A & K del 3 Siden FlyNet og internett på Radisson Blu OSL var skikkelig svakt kommer del 3 fra flighten hjem nå. Som nevnt i del 2 er ikke mat nødvendigvis det Lufthansa er best på, og flyvningen fra Tokyo var inget unntak. Kaviarserivce derimot kan Lufthansa, og porsjonen hjem var det størrelse på: Fraulein Hanka fungerte bare delvis etter kun to timers søvn, men fikk til å servere Louise (i alle fall til å begynne med): Etter kaviarservicen tok maten et skikkelig steg i feil rettning. Forretene var tilnærmet uspiselige, men rekene var superbe: Til hovedrett stod valget mellom biff eller laks, og burde det nok valgt laksen, da biffen var en ekstrem skuffelse. Kan selvsagt ha noe med at vi spiste Kobe biff til lunsj dagen før. Skikkelig svak biff: Så kom måltidets klare høydare, Mango pudding fra Peninsula Tokyo: Så god at jeg tok den som var igjen før landing i Frankfurt: Etter maten falt service til et nytt bunn nivå og self service ble eneste mulighet om vi ville ha drikke. Mr @CrotchRocket gjorde en knalljobb som vin servitør, og vi klarte oss fint helt til baren vår gikk tom. Om det var vår doing eller vår lille venn The Silver Duck vites ikke: Mr @CrotchRocket fikser et glass nydelig Champagne: Som sagt tidligere, takk for alle likes og kommentar. Høyt satt pris på når man er on the go og prøver å oppdatere live
Svar fra Telekom (leverandør av FlyNet): The Wi-Fi service of Telekom onboard your flight did not meet your personal expectations. I am really sorry about this and looked into the matter immediately. Within your usage data I could see that you barely used your HotSpot pass. We will refund your Wi-Fi pass. Your satisfaction with us and our products is most important to us. This time we could not provide you with the quality you are used to receive from us. Therefore we will credit you the fee for the Wi-Fi pass.
For å si det sånn... Fru Roadking var nix/no/never... Så, uten at hun var klar over det på forhånd, reiste vi BA F til Phoenix, siden har det blitt dyrt for herr Roadking . Har de først fått smaken på det søte liv...
Godt poeng @Sobril, men mitt problem er at hun ikke er interessert i å fly "jorda rundt", altså 11-12 timer, for "et par timer" altså stort sett 48 timer Men har henne med på lengre turer.
Min er nok langt fra uvillig, men det er vel mer snakk om prioritet. Men jeg har i alle fått henne frelst på Business på langdistanse og det kan vel hende at det er like greit å stoppe der... Så får jeg heller alliere meg med en kamerat eller noen andre som selskap på (LH) F
Føler meg priviligert! Har smittet min med denne sykdommen så i år gikk vi for en milage run/langhelg til Hong Kong i Biz slik at hun kunne få Diamant Og det var ikke første gangen hun har vært med på slikt heller
Og jeg fikk ikke refund da jeg hadde klart å bruke 350MB over 10 timer på den flighten. Ikke videre imponert av Telekom, men tydelig at de syns 350 MB er greit nok over en 10 timers periode..