Må ikke stresse for mye nå i disse juletider @RoadKing Men jeg hjelper deg gjerne med en ny oppgave Hvor ligger denne butikken som man kan fylle opp Trumf kontoen?
Ikke for å ødelegge gleden, men dersom du gjetter riktig på foregående spørsmål, kan du legge ut ditt spørsmål. Enn så lenge gjelder det å finne svar på herr @kjeeli sitt bildespørsmål
Alert Alert @Kenneth79 Du må først gjette riktig på foregående oppgave, før du kan poste selv. Men det er kjempe hyggelig at du har lyst til å bli med på denne posten @Kenneth79 Her er regelen som TS har protokollført: Jeg tenkte vi kunne dra i gang en liten, uformell bildekonkurranse her på forumet. Man poster et bilde og så skal man gjette hvor i verden man er. Reglene er enkle: Bildeposteren bekrefter om svaret er riktig eller feil. Den som gjetter riktig har 24 timer på å poste et nytt bilde etter at svaret er bekreftet riktig. Dersom den som gjettet riktig ikke ønsker å poste et nytt bilde, åpner han for at andre kan overta. Dersom den som gjettet riktig ikke har postet et nytt bilde innen 24 timer etter at svaret er bekreftet riktig, åpnes det automatisk for at andre kan overta.
Ser du slettet posten @Kenneth79 men var det Congress of Cúcuta? God Jul! og takk for at du tar reglene til følge
Ok, har ikke vært i Kværnerbyen siden det var Kværner Bruk, men syntes det var noe kjent... For ikke å gjøre det for lett, er jeg her ikke ute etter navnet på monumentet vi ser, men hvor bildet er tatt fra (ca 2,5 km unna).
Fortsetter det sånn får vi fortsette via PM... Neste sted har blitt benyttet som kulisse i en komedie fra 70-tallet og i første sesong av en populær TV-serie.