Den ligger ikke i en rundkjøring, men i tilknytning til et kjøpesenter. Ikke Las Palmas, men det er riktig øy.
Jeg får ikke utsnittet/vinklene til å stemme helt med forslaget mitt, men alle ingrediensene er tilstede rett på innsiden av Yumbo-senteret (Farmacia, rund fontene, information turistico, palmer, Riu, osv).
Det stemmer på en prikk det @SAJblue Bilde er av litt eldre dato, så litt forandringer har nok forekommet selv i Playa Del Ingles! Er jula over i G...vegen @SAJblue? (tok en ekstra oppgave på et bilde du la ut tidligere i jula, i en dagstråd)
Ja regnet med noen kom til å gjette hvor det julebildet var tatt Jeg glemte av hele bildenonkurransen i dag, skal legge ut så fort som mulig i morgen!!
Hei, da er det faktisk min debut på å vinne og deretter legge ut bilde her i konkurransen. Bildet er fra 2006, og jeg satser på at det ikke er alt for lett, selv om det heller ikke skal være alt for vanskelig. Hvilken by er dette:
Kan se ut som denne var vanskelig? Jeg kan gi et bittelite hint om at hvis jeg gir et hint blir denne oppgaven meget lett!
Kan det være Bucharest? Har sett en del av de banankassene i Trondheim og da er det av og til turister fra Romania som står som eiere.
Denne var tydeligvis vanskeligere enn jeg trodde, så her kommer et hint: Foran broen fant det en gang sted en hendelse som førte til konsekvenser som endret Europa for all ettertid.
Må innrømme at jeg trodde den broen var noe større og hadde nok ikke kommet på svaret uten hintet. Da er det vel min tur da. Denne tror jeg kan være litt vanskelig. Hvor og hva er dette?
Ingen? Jeg kan avsløre at vi er i det sentrale Europa og at bygningen vi ser er en del av ett hotell.