Er sted jeg har vurdert å besøke det der .. Men er problematisk å fly ditt ettersom det ikke finnes business award fra LHR. Kun økonomi,ikke mulig å booke i premium økonomi heller.. :/
Heilt korrekt! Definitivt verdt eit besøk, sving innom Yellow Belly Brewery viss ein er der ;-) Og ein kan jo fly via f.eks Toronto eller Ewr.
Kan ikke si at jeg kjenner igjen elefanten fra egne safariopplevelser. Here goes : Det er et land med venstrekjøring. Men du er passasjer. Og et land der du kan få safariopplevelsen på asfaltert vei. Og det kjøres personbil, ikke jeep. Tror jeg. Så langt oppsummert. Får tenke litt etter jobb.
Elefanten heter Per og det er i siviliserte strøk med asfalt i nasjonalparken ... Sør-Afrika tenker jeg.
Den asiatiske elefanten har ikke så store ører, og er også karpprygget (rygg bøyd oppover). "Per" har store ører og er ikke karprygget, hence Afrika. Gitt at det er Are sitt eget bilde, er det nå bare å samkjøre med leserbrevene hans over hvor han har vært i Afrika. Men det får noen andre gjøre.
Veldig mange gode poeng her, spesielt fra @ccurrahee og @CrotchRocket. Det er mitt bilde, er dog tatt fra førersiden med lang arm om jeg ikke husker feil... Dere må gjerne saumfare mine reisebrev, men denne reisen er ikke dokumentert på en slik måte (ennå i alle fall..) Men @Eddie47 og @RoadKing, det er ikke Sør-Afrika. Akkurat denne opplevelsen er ikke mulig i Sør-Afrika ..
Riktig tur da? Jeg innbiller meg at jeg opplevde tilsvarende på min tur til Kasane.. Men hva med Zambia? Mellom Kazungula og Livingstone?
Kjørte dere så mye mer enn rundturen mellom de 3 landene? Eller er det selve Victoria Falls du er ute etter? Kasane? Livingstone? Fant forresten denne kommentaren din nå..